Specialist Contact Center Bucuresti
Pirelli
București, RO
4 zile în urmă
source : jobs4it
  • Educatie si pregatire profesionala : o Absolvent / a al / a invatamantului superior;o Experienta de specialitate reprezinta un avantaj;
  • o Limba engleza nivel intermediar;o Bune cunostinte de Excel ( tabele / grafice), PowerPoint . Scopul pozitieio Asigura o buna comunicare cu clientii interni si externi ai companiei.

    o Gestioneaza apelurile telefonice primite de la clienti;o Asigura suport echipei de vanzari;o Asigura suport in proiectele de marketing.

  • Responsabilitati Fisa Postuluio Preia si redirectioneaza apelurilor telefonice primite de la clienti;o Asigura comunicare de solutii si suport clientilor interni si externi;
  • o Anticipeaza si raspunde asteptarilor clientului,o Asigura verificarea periodica a gradului de satisfactie al clientului privind serviciile oferite;
  • o Asigura introduce comenzile in sistemul informatic SAP;o Proceseaza comenzile clientilor din momentul primirii pana la livrarea efectiva, in termenele angajate de catre societate;
  • o Raspunde in termenele stabilite de catre societate la solicitarile clientilor privind disponibilitatea marfii in stoc, conditii si termene de livrare, preturi de achizitie, etc.

  • o Propune alternative viabile clientilor in cazul in care produsele solicitate de catre acestia nu sunt disponibile in stoc;
  • o Raspunde de transmiterea informatiilor avand drept scop buna desfasurare a activitatii comerciale cu fiecare client in parte, in limitele aprobate de catre societate, in termenele cele mai scurte cu putinta (ex.

  • informatii transmise telefonic sau in format electronic, documente necesare pentru participarea la licitatii, etc) si care nu au un caracter confidential;
  • o Raspunde de inserarea discrepantelor aparute in urma livrarilor si de urmarirea intregului flux pana la solutionarea acestora;
  • o Analizeaza si stabileste masuri de corectie si imbunatatire pentru activitatea pe care o desfasoara;o Intocmeste si verifica documentele si rapoartele de care este responsabil -

    raport zilnic de activitate pe zona marketing si suport vanzari, alte rapoarte dupa caz.

    Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular