Inginer Constructii Civile (Project Manager)
S.C. GUNA & ROSH CONSTRUCT S.R.L
Bucuresti
‎în urmă cu 13 ore
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

  • Absolvent de studii superioare - Facultatea de Constructii Civile
  • Diploma de inginer constructor
  • Experienţă profesională in coordonare si urmarire executie imobile locuinte
  • Experienta in management de proiecte rezidentiale
  • Bune cunoştinţe operare PC (MS Office); Autocad
  • Abilităţi organizatorice şi de prioritizare a sarcinilor, pragmatism si meticulozitate in realizarea sarcinilor atribuite
  • Siguranţă de sine, capacitate de comunicare si relationare foarte buna, initiativă
  • Capacitate de a lucra sub presiune, de a respecta termenele limită si de a indeplini sarcinile la timp
  • Capacitate de a lua decizii
  • Disponibilitate de lucru cu program prelungit
  • Abilitati de coordonare etape de implementare lucrari
  • Abilitati de coordonare personal in subordine
  • Abilitati de gestiune
  • Abilitati de organizare si eficientizare
  • Rigurozitate si punctualitate
  • Descrierea jobului

    Conducere, Supraveghere, control, coordonare si urmarire executie lucrari de constructii rezidentiale

    Intocmire / verificare devize lucrari, masuratori, situatii de plata, procese-verbale, documentaii tehnice, etc.

    Urmărirea verificărilor tehnice prevăzute legal

    Coordonarea proiectarii obiectivelor (lucrarilor de constructii si instalatii) in cooperare cu proiectanti, ingineri, specialisti si firme de specialitate pe baza caietului de sarcini, Jurnalelor de modificari, normelor tehnice si tuturor directivelor si dispozitiilor legale

    Urmarirea si verificarea costurilor pe proiect

    Participarea la sedintele de comandament

    Planificarea, elaborarea si analiza procedurilor si solutiilor tehnice precum si a graficului de executie

    Coordonarea si gestionarea activitatilor de pe Santier

    Verificarea din punct de vedere cantitativ si calitativ a lucrarilor executate

    Elaborarea si redactarea documentelor si rapoartelor solicitate de superiori

    Gestionarea şi intreţinerea informaţiilor obţinute in desfăşurarea activităţii proprii, precum şi administrarea documentelor

  • Urmarirea receptiei investitiilor achizitionate si intocmirea documentatiei legale de punere in functiune;
  • Interacțiunea cu celelalte departamente ale companiei

    Beneficii :

  • Oportunități de dezvoltare profesională in cadrul unei companii dinamice;
  • Mediu de lucru plăcut;
  • Condiţii de lucru modern.

    Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular