Coordonator zonal logistica activităţii de distribuţie - zona Nord-Est
SELGROS
Administratia Centrala Brasov, Romania
4 zile în urmă

Descrierea jobului :

  • Identifică nevoile de școlarizare ale angajaților în privința utilizării sistemelor informatice de management depozitare si instrucțiunilor de lucru
  • Realizează și actualizează materiale de școlarizare în sistemele informatice de management depozitare
  • Participă la proiecte de modificare și optimizare a proceselor interne de lucru și a sistemelor informatice de management depozitare și monitorizează permanent implementarea acestora
  • Participă la proiecte de modificare și optimizare a spațiilor de depozitare de la nivelul magazinelor și monitorizează permanent implementarea acestora
  • Acordă drepturi de utilizator pentru acces în sistemele informatice de management depozitare pentru angajații din magazinele pe care le coordonează
  • Propune și implementează structura drepturilor de utilizator (șabloane) pentru sistemele informatice de management depozitare, pentru angajații din centrală și cei din magazine, în funcție de poziția pe care aceștia o ocupă
  • Colaborează la realizarea instrucțiunilor de lucru
  • Participă la implementarea, testarea programelor / echipamentelor nou-instalate / utilizate și prezintă propuneri
  • Stabilește scopurile și obiectivele instruirii și / sau prezentărilor, precum și metodele de instruire
  • Susține efectiv programe de școlarizare, în acord cu necesitățile și obiectivele firmei și ale angajaților
  • Realizează feedback / evaluare cursanți
  • Elaborează propuneri pentru alte nevoi identificate în timpul școlarizării și face propuneri de dezvoltare
  • Elaborează rapoarte de vizită cu privire la activitățile desfășurate în cadrul deplasărilor în interes de serviciu
  • Evaluarea rezultatelor seminariilor și şcolarizărilor,
  • Cerinţe :

  • Studii superioare;
  • Experiență de lucru în depozit și / sau platforme logistice;
  • Experiență de lucru cu sisteme automatizate de management depozit și distribuție (WMS, Route Planner, TMS);
  • Experiența de implementare sisteme automatizate de management depozit constituie un avantaj;
  • Cunoștințe de operare pe calculator și sisteme informatice;
  • Cunoștințe de limbi străine, nivel mediu (germană și / sau engleză);
  • Disponibilitatea de a învăţa lucruri noi;
  • Abilități de comunicare și lucrul în echipă;
  • Gândire organizată, analitică și flexibilă;
  • Disponibilitate deplasări în țară.

    Oferta (bonusuri, beneficii) :

  • salariu atractiv și Tichete de masă;
  • laptop, mașină de serviciu și telefon mobil;
  • alte beneficii* : de Crăciun, Paște, zi de naștere, vacanță, asigurare privată de sănătate
  • sistem informatic performant si logistica moderna;
  • oportunitatea unei cariere intr-un concern international
  • acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei cf. CCM la nivel de unitate
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular