Sef departament Servicii
IKEA
Bucuresti (Baneasa)
4 zile în urmă

WHO YOU ARE Candidate profile (text) - Default language Vezi lucrurile puțin diferit. La fel și noi. Abordarea noastră este diferită.

Credem că valoarea ta este mai importantă decât ce scrie în CV-ul tău. Oferim oportunități care îți permit dezvoltarea ta și depășirea limitelor. Te așteptăm alături de noi.

Ești interesat de domeniile comerț, servicii și logistică.

Rolul tău va fi să asiguri servicii de calitate începând cu procesul de măsurare, planificare și până la predarea unei bucătării funcționale conform așteptărilor clienților noștri la cel mai mic cost posibil al lanțului de aprovizionare total.

Despre tine : Ai :

Ai :

  • Experienţă anterioară relevantă pe servicii de vânzare, instalare și asamblare de bucătării sau mobilier
  • Experiență operațională anterioară în activități orientate spre client, în medii dinamice și multi-channel
  • Experiență și capacitatea de a conduce într-un mediu aflat în schimbare
  • Interes în cunoașterea nevoilor și așteptărilor clienților, în ceea ce privește instalarea bucătăriei
  • Cunoștințe despre gama de produse IKEA constituie avantaj
  • Capabilități de organizare, prioritizare a sarcinilor zilnice și eficientizare a timpului
  • Atitudine pozitivă, inițiativă și dorință de asumare a responsabilității
  • Adaptabilitate, rezistență la stres, rutină și orientare către soluții
  • Cunoștințe medii de limba engleză
  • Competențe informatice și PC (Office, Outlook) Key responsibilities (title) YOUR RESPONSIBILITIES Key responsibilities (text) - Urmărirea unui proces calitativ de servicii interne prin identificarea oportunităților eficiente și aplicarea de soluții pentru scăderea costurilor și creșterea satisfacției clienților
  • Implementarea modurilor de lucru și de administrare necesare pentru a asigura o execuție optimă a serviciilor, luând în considerare nevoile și așteptările atât ale colegilor, cât și ale clienților
  • Conducerea și dezvoltarea unei echipe competente și performante în cadrul companiei, asigurându-se că planurile de instruire și dezvoltare sunt urmărite pentru fiecare coleg
  • Identificarea și dezvoltarea talentelor ascunse din cadrul departamentului pentru a asigura planificarea succesiunii, precum și pentru a permite noilor angajați să dobândească cunoștințele teoretice și practice necesare
  • Crearea unui mediu care promovează cultura, viziunea și valorile IKEA, si încurajarea unei culturi orientate spre client, pentru a asigura clienților o experiență pozitivă și fără probleme
  • Gestionează și prioritizează optimizarea capacităților pentru a asigura activitățile echipei împreună cu Specialistul de planificare și administrare a capacităților
  • Menținerea unei colaborări cu toate părțile implicate, comunicarea și răspunsul proactiv la solicitările venite din partea departamentelor, pentru realizarea obiectivelor pe servicii.
  • Activitatea pe teren trebuie sa fie de aproximativ 70% din timpul de lucru, 30% fiind alocat pentru activități administrative;
  • Încurajează un mediu de lucru orientat către nevoile clienților IKEA însă totodată se asigură că se respectă prevederile din termeni și condiții, precum si reglementările de siguranța ale produselor.
  • Implementează și urmărește respectare procedurilor specifice departamentului Service Execution (consumabile, auto, etc.
  • precum și a altor proceduri și rutine inter și intra departamentale.

  • Gestionează și se asigură de disponibilitatea instrumentelor necesare, pentru a asigura o performanta excelentă a operațiunilor în casele clienților.
  • Achiziția materialelor si sculelor folosite la montaj precum si verificarea conformității acestora, depozitarea și păstrarea unei evidențe exacte a stocurilor, precum si de verificarea modul de utilizare al acestora.

  • Gestionează parcul auto prin monitorizarea modului în care sunt utilizate autovehiculele alocate precum si evidenta valabilității documentelor legale si asigura menținerea in conformitate a acestora.
  • Contribuie la reducerea amprentei de mediu și la minimizarea costurilor prin raționalizarea conştientă a resurselor și materialelor și prin maximizarea oportunităţilor de reciclare și reutilizare a materialelor
  • Urmărirea implementării operaţionale și realizarea indicatorilor cheie de performanţă relevanți în cadrul departamentului Team vision ( title) TOGETHER AS A TEAM Team vision (text) În cadrul echipei noastre, suntem mândri să vedem cum toți cei din jur se dezvoltă, așa că încurajăm oamenii să experimenteze, să testeze, să încerce - chiar dacă uneori dăm greș.
  • Știm că totul se schimbă mai rapid astăzi și că uneori trebuie să ne îndreptăm spre necunoscut și să învățăm din greșeli, pentru a ne dezvolta.

    Așa că mergem în direcția aceea și explorăm noile posibilități și modalități de a face lucrurile, astfel încât atât angajații noștri, cât și afacerea noastră să prospere.

    Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular