Tehnician
Banca Naţională a României
Sucursala Regională Cluj
14 zile în urmă

Atribuţiile principale ale postului

  • supravegherea permanentă a monitoarelor și funcționarea centralelor de efracție și avertizare la incendiu;
  • supravegherea stării de activare / dezactivare a întregului subsistem de efracție prin intermediul sinopticelor calculatoarelor de prelucrare a informațiilor;
  • activarea / dezactivarea zonelor (cele aferente dispeceratului) subsistemului de efracție;
  • supravegherea senzorilor de detecție a începutului de incendiu prin intermediul calculatorului aferent;
  • urmărirea efectuării la timp a reviziilor și verificărilor tehnice periodice la instalațiile de ridicat și sub presiune;
  • desfășurarea activității privind apărarea împotriva incendiilor, protecția civilă și situațiile de urgență.
  • Cerințe de ocupare a postului

    Studii şi experienţă

  • studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat în domeniul tehnic;
  • atestat operator RSTVI constituie un avantaj;
  • cunoștințe de operare pe calculator : Pachetul Microsoft Office nivel mediu;
  • experiență profesională de minimum 2 ani în domeniul tehnic.
  • Competenţe comportamentale

  • orientare către performanţă;
  • comunicare eficientă;
  • cooperare;
  • integritate organizațională;
  • orientare către client.
  • Modalitatea de aplicare

    Aplicațiile se transmit pe adresa până la data de 22 martie 2019 (inclusiv).

    Precizăm că niciun aplicant nu poate opta în acelaşi timp pentru 2 sau mai multe posturi vacante.

    Candidaţii vor transmite următoarele documente :

  • chestionar tip : ;
  • scrisoare de intenție;
  • Curriculum Vitae - model european : , ;
  • copii ale diplomelor de studii solicitate sau atestate de echivalare a diplomelor obţinute în străinătate, eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice;
  • copia foii matricole a anilor de studii, dacă este cazul;
  • alte diplome şi certificate care atestă pregătirea aplicanţilor, dacă este cazul;
  • carte de muncă şi / sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, însoţită de raportul per salariat (REVISAL), pentru dovedirea experienţei profesionale, dacă este cazul;
  • carte de identitate;
  • certificat de căsătorie, dacă este cazul;
  • adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care prezintă starea de sănătate a aplicantului.
  • Transmiterea documentelor prin e-mail nu determină implicit acceptarea aplicaţiilor.

    După analiza aplicaţiei conform metodologiei stabilite în Procesul de recrutare si selecţie în Banca Naţională a României, acceptarea sau respingerea aplicaţiei este comunicată exclusiv prin e-

    mail, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.

    Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail :

  • mărimea e-mail-ului de transmitere a documentelor nu trebuie să depășească 15 MB;
  • vor fi utilizate adrese de e-mail la expeditor care nu sunt generate automat de aplicaţii sau site-uri web (cum ar fi cele generate de site-
  • urile web de transfer fişiere în care se anunţă link-urile de descărcare a fişierelor);
  • nu se vor transmite ataşamente cu extensiile .exe, .com sau .lnk;
  • nu se vor transmite ataşamente parolate;
  • în subiectul sau corpul mesajelor să nu fie link-uri către site-uri web;
  • documentele transmise prin transfer de fişiere online nu vor fi descărcate.
  • Recrutarea

    Procesul de recrutare constă în desfăşurarea următoarelor etape :

  • evaluarea cunoştinţelor de specialitate, prin test profesional şi interviu;
  • evaluarea compatibilităţii cu postul, prin testare psihometrică şi interviu.
  • Evaluarea cunoștințelor de specialitate prin test profesional va avea loc în data de 28 martie 2019 .

    Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina

    Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa .

    TEMATICĂ ORIENTATIVĂ

  • Reglementarea organizării şi funcţionării Băncii Naţionale a României;
  • Protecţia informațiilor secrete de serviciu și, respectiv, a secretului profesional, conform cadrului legal național în vigoare;
  • Cerinţele legale privind protecția valorilor, în general, respectiv a valorilor specifice domeniului bancar, în particular. .
  • BIBLIOGRAFIE

  • privind Statutul Băncii Naţionale a României (Monitorul Oficial al României nr. 582 / 30.06.2004);
  • Legea nr. 333 / 2003 privind protecţia bunurilor, valorilor și protecția persoanelor, cu modificările și completările ulterioare;
  • H.G. nr. 585 / 2002 pentru aprobarea standardelor naţionale de protecţie a informaţiilor clasificate;
  • H.G. nr. 781 / 2002 privind protecţia informaţiilor secrete de serviciu.
  • Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular