Economist junior
Academia De HR
Bucuresti, Romania
3 zile în urmă
source : BizooJobs

Descrierea postului

Academia de HR recruteaza pentru Clientul sau, companie de lichidare sau reorganizare judiciara si consultanta pentru restructurarea afacerii si reorganizare, o firma de incredere cu un impresionant portofoliu de clienti.

Societatea ofera o gama larga de servicii, cele mai improtante fiind cele de insolventa, asistenta juridica, recuperari creante, analiza financiara, fiscalitate, evaluare si management de criza.

Succesul firmei se datoreaza valorilor etice pe care este construita compania si echipei de profesionisti, asociatii, angajatii si colaboratorii societatii, membri recunoscuti afiliati la diverse organizatii profesionale nationale si internationale precum Uniunea Nationala a Practicienilor in Insolventa din Romania (UNPIR), Asociatia Nationala a Evaluatorilor din Romania ( ANEVAR / UNEAR), Baroul Bucuresti sau Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania (CECCAR).

Descrierea Jobului

Cautam Economist Junior pentru Bucuresti care va raspunde de proiecte si operatiuni diverse si / sau neprevazute. Scopul principal al postului este sa acorde suport economic de specialitate pentru o gama variata de proiecte de insolventa sau consultanta .

Este un post frumos, variat, provocator si interesant.

Concret, iata cateva exemple de responsabilitati :

Inregistrarea si verificarea documentelor contabile in programele de evidenta contabila

Organizarea si tinerea contabilitatii conform legislatiei in vigoare

Efectuarea de operatiuni specifice inchiderilor contabile lunare

Acordarea de asistenta in probleme contabile / economice diverse

Intocmirea de rapoarte si situatii specifice activitatii

Participare la proceduri de inventarieri de patrimoniu

Intocmeste raportarile si analizele economico-financiare specifice prevazute de Legea 85 / 2014

Ofera celorlalti angajati suport in desfasurarea procedurilor specifice insolventei din punct de vedere economic

Informare permanenta cu privire la modificarile legislatiei in vigoare (Codul Fiscal, Codul de Procedura Fiscala, Legea nr.

82 / 1991, Legea 85 / 2014)

Candidatul Ideal

Educatie si experienta

Studii superioare in domeniul economic

Experienta de 0-1 ani in domeniul economic

Constituie avantaj :

Cunostinte in domeniul contabilitatii

Cunostinte generale cu privire la domeniul juridic, in special Legea Insolventei

Alte cerinte :

  • Cunostinte de operare MS Office (Word, Excel);
  • Cunostinte limba Engleza (avantaj)

    Promptitudine, atentie la detalii

    Abilitati de organizare si planificare

    Capacitate de comunicare si relationare

    Personalitate

    Persoana proactiva, hands-on care are capacitatea de a lucra intr-un mediu dinamic

    Jucator de echipa, atitudine pozitiva, deschis la idei

    Autonomie si initiativa impreuna cu disciplina pentru a obtine rezultate pozitive

    Orientare spre actiune si flexibilitate

    Oferta (bonusuri, beneficii)

    Companie respectata pe segmentul sau de activitate

    Mediu de lucru profesional si cordial, o echipa tanara si dinamica de practicieni in insolventa

    Locatie centrala, accesibila (metrou 5 min), bine conectata la mijloace de transport

    Decontare metrou / transport public sau bonuri de benzina

    Pachet salarial competitiv

    Tichete de masa

    Sistem de bonusare a performantelor

    Companie locala cu traditie, clienti importanti, proiecte frumoase, atmosfera de familie!

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular