Director Agentie
OMNIASIG Vienna Insurance Group S.A.
Buzau
2 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

Cerinte :

  • studii superioare;
  • experienta in domeniul financiar-bancar minimum 2 ani;
  • experienta in domeniul asigurarilor constituie avantaj;
  • certificare in domeniul distributiei in asigurari reprezinta avantaj;
  • cunostinte privind tehnici de negociere;
  • cunostinte / abilitati solide manageriale si de leadership;
  • cunostinte de limba engleza nivel mediu;
  • cunostinte utilizare calculator MS Office;
  • permis de conducere categoria B.
  • Aptitudini :

  • capacitate de planificare, coordonare, delegare, control si comunicare interpersonala;
  • gandire strategica, capacitate de analiza si sinteza;
  • aptitudini de luare a deciziilor si asumarea responsabilitatilor;
  • discernamant si capacitate de a rezolva problemele, promptitudine in indeplinirea sarcinilor;
  • orientarea spre rezultate, spirit antreprenorial;
  • capacitate de stabilire si evaluare a obiectivelor (KPI si / sau indicatori de dezvoltare);
  • capacitatea de a lucra in conditii de stres;
  • abilitatea de a construi echipe de succes, abilitatea pentru lucru in echipa, aptitudinea de a lucra cu oamenii;
  • abilitati de negociere, toleranta;
  • integritate, initiativa, autocontrol, gestiunea timpului, creativitate, seriozitate, tact, corectitudine.
  • Descrierea jobului

    Principalele responsabilitati :

  • organizeaza, conduce, controleaza si raspunde de activitatea agentiei pe care o conduce;
  • planifica, coordoneaza si controleaza lucrarile, sarcinile si atributiile angajatilor din subordinea sa;
  • administreaza portofoliul de asigurari si actioneaza in vederea realizarii obiectivelor de plan ale agentiei;
  • organizeaza si raspunde de contractarea asigurarilor si incasarea primelor de asigurare prin toate canalele de distributie;
  • evidentiaza si actualizeaza potentialul asigurabil al agentiei si actioneaza pentru cresterea gradului de cuprindere in asigurare;
  • elaboreaza oferte pentru negocieri si licitatii si participa la acestea, conform metodologiilor in vigoare;
  • verifica, la contractarea asigurarilor, modul de aplicare a conditiilor de asigurare, completarea corecta a contractelor si politelor de asigurare de catre salariatii din subordine si colaboratori, realitatea inspectiilor de risc;
  • organizeaza si coordoneaza evidenta primelor de asigurare pe linii de asigurare si pe categorii de asigurati, potrivit instructiunilor de utilizare a sistemului informatic;
  • repartizeaza sarcinile de incasari pe salariatii / colaboratorii cu atributii de contractare si administrare a asigurarilor si urmareste realizarea acestora;
  • informeaza conducerea sucursalei despre solicitarile clientilor privind conditiile si primele de asigurare care depasesc competenta sucursalei;
  • transmite directorului de sucursala propuneri de raspunsuri pentru solicitarile primite de la clienti.
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular