HR Admin with French
Accenture
Bucharest, Romania
9 zile în urmă
  • Job description
  • Createreference letters and testimonials for employees
  • Sendnotifications to all relevant departments after processing an HR request
  • Producestandard correspondence and labour contracts by following existing templates
  • Createaddendums for existing employees for various job data changes (transfers,promotions, extension of contract, etc.)
  • Createletters for specific types of situations (Maternity, Paternity, Study leave,etc.)
  • Prepareexit documents for employees leaving the company
  • Createand update employee profile in the HR data base
  • Basic qualifications
  • Bachelor degree (preferred)
  • Fluent in French (min B2)
  • GoodEnglish skills (min B1)
  • Goodclient handling skills
  • Good communication skills, both written and oral
  • Excellent problem solving and analysis skills
  • Self-motivated, positive attitude and approach
  • Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular