Ofiter back-office administrare conturi persoane fizice-contract 12 luni
ING
Bucuresti
4 zile în urmă

Descopera ING Bank

ING Bank Romania functioneaza ca o banca universala, servind toate categoriile de clienti prin cele trei divizii specializate : Wholesale Banking, Mid Corporate si Retail Banking.

Infiintat de oameni cu aspiratii inalte si spirit vizionar, ING continua sa atraga oameni de acelasi calibru : oameni cu initiativa, optimism si deschidere fata de schimbare.

Inainte de a fi o banca, suntem o companie care se defineste prin viziunea, valorile si echipa sa. Vino alaturi de noi!

Ce vei face in acest rol? Iata responsabilitatile :

  • Proceseaza instructiuni de modificare privind datele personale ale clientilor, deschiderea si inchiderea conturilor curente si produselor non-
  • creditin conformitate cu procedurile in vigoare;
  • Responsabil de verificarea dosarelor de cunoasterea clientelei persoane fizice pentru produse non-credit ;
  • Se asigura ca documentatia prezentata de client si datele colectate in sistemele bancii sunt corecte si complete conform procedurilor aplicabile ;
  • Raspunde de administrarea si remedierea erorilor sau omisiunilor identificate, purtand corespondeta cu reteaua de vanzari sau clientul.
  • Care este profilul pe care il cautam?

  • Proaspat absolvent sau student an terminal : studii economice, juridice sau IT reprezinta un avantaj ;
  • Atentie la detalii, dorinta de a solutiona probleme si de a-i ajuta pe ceilalti ;
  • Abilitati de comunicare eficienta si flexibilitate, spirit de echipa, organizare ;
  • Spririt analitic capacitate de a invata rapid si de adaptare la noi cerinte ;
  • Familiar cu aplicatiile Microsoft Office si operare calculator ;
  • Operare cu baze de date reprezinta un plus ;
  • Cunostinte medii de limba engleza, scris si vorbit ;
  • Disponibilitate 8 ore / zi , L-V
  • De ce sa lucrezi alaturi de noi? Iata cateva dintre motive :

  • Oportunitatea de a incepe o cariera in domeniul bancar ;
  • Mediu de lucru in care este incurajata comunicarea si dezvoltarea angajatilor ;
  • Program de lucru flexibil si posibilitatea de a lucra de acasa ;
  • Colegi veseli si ambitiosi ;
  • Pachet atractiv de beneficii.
  • Step 2
    Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular