Operator call center
Homelux
Bucureşti, Bucureşti şi Ilfov
‎în urmă cu 20 ore
source : Jooble

Cerinte si abilitati :

  • Sa ai bune ablitati de comunicare, vanzare si relationare cu clientii
  • Sa fii o persoana deschisa, prietenoasa si cu spirit de echipa
  • Cunostinte de operare calculator (pachetul microsoft office)
  • Orientare catre rezultate : eficienta, rezolvarea situatiilor si depasirea obstacolelor
  • Sa ai experienta anterioara in Emag Marketplace (optional)
  • Descrierea jobului

  • Preluarea apelurilor telefonice
  • Consilierea clientilor privind informatii despre produse, disponibilitate, plata etc
  • Asistenta pentru inregistrarea comenzilor
  • Acordarea de suport clientilor cu privire la statusul comenzilor
  • Preluarea reclamatiilor, transmiterea si urmarirea lor.
  • Va oferim :

  • Salariu motivant
  • Oportunitati de promovare
  • Un mediu de lucru placut si dinamic intr-o companie in plina expansiune.
  • Alte informatii

  • Call Center-ul este pentru limba romana si nu implica vanzare la sfarsitul apelului;
  • Program de lucru : de luni pana joi de la 8 : 00 -17 : 30 si vineri de la 8 : 00 - 15 : 00.
  • Pe jobssup.com aplici în 10 secunde, fără înregistrare!

    Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular