Principalele tale responsabilități :
Să urmărești în analizele de optimizare sortiment nevoile clientilor, extrase din studiile de consumator și datele de vânzări;
Să urmărești noile trenduri de consum, inovațiile și produsele noi și să le propui proactiv către echipa de achizitori;
Să gestionezi codificarea de produse și clusterizarea magazinelor;
Să propui idei și concepte noi care duc la creșterea vânzărilor, profitabilității și productivității.
Profilul pe care îl căutam :
Studii universitare absolvite;
Experianță comercială în Departamentul Produse Proaspete minim 3 ani
Cunoștințe de limbă engleză - nivel avansat și limbă franceză (opțional);
Cunostinţe de operare MS Office (Word, Excel, PowerPoint) de nivel mediu;
Gândire logică, capacitate de analiză și sinteză, spirit de echipă.
Carrefour ține cu tine :
Tichete de masă;
Cupoane de magazin de Paști și Crăciun;
Primă de vacanță si de fidelitate;
Asigurare de sănătate și de viață;
Ajutor pentru evenimente deosebite (naștere copil, căsătorie, etc.);
Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie.
La Carrefour, încurajăm femeile, persoanele cu dizabilități, pe cei care provin din minoritățile etnice sau aflate în dificultate și / sau din grupuri defavorizate, care doresc un loc de muncă, să se dezvolte profesional, să obțină competențe și să se bucure de aceleași oportunități ca și alții!
Și tu poți face parte din echipa noastră!
Aplică și vino în echipa Carrefour!