Customer Service Specialist
Ursus Breweries
Bucuresti, RO
6 zile în urmă

Responsabilitati principale :

  • Creează facturi pentru comenzile de bere;
  • Expedieaza facturile prin poștă către clienți la adrese specificate, daca este cazul;
  • Arhivează facturile sau dovada platii, primita din partea clientilor (in format fizic);
  • Investighează și corectează erorile de facturare și creanțele provenite de la clienți;
  • Comunică cu clienții cu privire la problemele legate de facturi;
  • Tine evidența KPI-urilor pentru serviciile clienților, conform standardelor de performanță convenite;
  • Menține bazele de date pentru clienti si actualizeaza lista produselor in sistemele utilizate;
  • Întreține orice baze de date utilizată in managementul proceselor.

    Cerinte :

  • Min. 2 ani experienta în Customer Service departament Logistica
  • Experienta in contabilitate facturare reprezinta avantaj
  • Min. 1 an experienta în produse - vânzări clienţi, managementul comenzilor
  • Experienţă în sistemele IT ale întreprinderii, SAP, instrumente BI, experienta cu lucrul in Excel
  • Capacitate excelenta de comunicare
  • Abilitati de lucru in echipa
  • Abilitati analitice
  • Spirit de initiativa
  • Abilităţi de soluţionare a problemelor
  • Cunostinte de limba engleza la nivel mediu
  • Candidatii interesati vor trimite un Curriculum Vitae insotit de Formularul de candidatura, sau recomandarile externe, in atentia : Brenda Spiridon Junior HR Business Partner, la adresa de e-mail pana la data de 20 Aprilie 2018.

    Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular