Consilier Service (Atelier Mecanica) Volvo
S.C. PRIMUS AUTO SRL
Bucuresti
3 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

  • Absolvent al unei facultati cu profil tehnic (Autovehicule Rutiere reprezinta un avantaj);
  • Minim doi ani experienta pe o pozitie similara;
  • Cunostinte temeinice privitoare la functionarea unui autoturism si ale componentelor acestuia.
  • Este capabil / a sa consolideze atasamentului clientilor fata de companie si sa promoveze imaginea marcii, prin profesionalismul sau si prin respectarea angajamentelor sale.
  • Este capabil / a de a gestiona comunicarea verbala / virtuala pentru a transmite cat mai convingator mesajele catre parteneri.
  • Demonstreaza abilitatea de a influenta relatiile de parteneriat, identificand obiective si interese comune si modalitati reciproc avantajoase de a le atinge.
  • Demonstreaza bune abilitati tactice, fiind capabil sa conceapa si sa implementeze planuri de actiune complexe la nivel de post.
  • Promoveaza interesele echipei in relatiile interdepartamentale si in afara organizatiei.
  • Este un promotor asiduu al valorilor de echipa in cadrul departamentului.
  • Permis de conducere categoria B ;
  • Cunostinte de limba engleza si operare PC;
  • Capacitatea de adaptare la diferite forme de climat organizational .
  • Descrierea jobului

  • Efectueaza programarile in service urmarind pasii detaliati in instructiunile specifice de programare
  • Reconfirma zilnic programarile in sevice pentru ziua urmatoare
  • Planifica receptia masinii si intalnirea cu clientul urmarind disponibilitatea pieselor, verificarea solicitarilor clientului si respectarea orei planificate pentru receptie
  • Raspunde de relatia permanenta cu clientul pe tot procesul de reparatie auto : verifica stadiul de reparatie, comunica stadiul de reparatie, confirma / propune lucrari suplimentare cu clientul, comunica costuri estimate si timpi de executie
  • Indeplineste si isi asuma rolul de Personal Service Advisor in relatia cu clientii aflati in portofoliul propriu urmarind obiectivul organizational de Customer Satisfaction no.1
  • Actioneaza in permanenta in spiritul procedurii si regulilor de customer care si customer satisfaction
  • Adopta o tinuta si o pozitie adecvata, transmite incredere si profesionalism, asculta activ clientul si actioneaza cu empatie
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular