Category Manager
Randstad Hungary Személyzeti Közvetítő és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Bucureşti, România
6 zile în urmă
  • contract de munca nedeterminat;
  • salariu competitiv;
  • abonament medical privat.
  • Requirements

  • Studii superioare finalizate (studiile economice constituie avantaj);
  • Experienta de minim 2 ani intr-o pozitie similara;
  • Domiciliul in Bucuresti;
  • Abilitati de negociere si comunicare;
  • Persoana dinamica, responsabila, atenta la detalii, cu capacitate de analiza, sinteza si decizie, orientata spre rezultat;
  • Aptitudini de planificare, organizare a timpului si sarcinilor la locului de munca;
  • Familiarizat cu termeni contractuali comerciali si vamali;
  • Cunosterea limbii engleze;
  • Cunostinte utilizare MS Ofice (Word, Excel nivel mediu / avansat).
  • Information

    lucia.negru randstad.ro

    0738770541

    Organisation / Department

    Suntem in cautarea persoanelor potrivite pentru rolul de Category Manager, in cadrul unei mari companii cu sediul in Bucuresti, cunoscuta in segmentul de piata vanzari placi ceramice, materiale de constructii si obiete sanitare, cu un mare potential de dezvoltare business la nivel national.

    Job description

  • Gestionarea grupelor de marfuri / furnizori alocati : selectare gama produse, negociere termeni contractuali (prețuri, conditii de livrare, termene de plată si conditii de marketing), contractare
  • Menținerea relațiilor cu furnizorii; urmarirea executiei de contract (calculeaza / trimite comenzile catre furnizori / supervizeaza intreg procesul de achizitie, de la plasarea comenzii pana la receptia marfii in depozit astfel incat sa fie asigurata sustenabilitatea inventarului)
  • Analizarea si anticiparea trendurilor / directiilor de dezvoltare in piata;
  • Elaborarea strategiilor de dezvoltare pe termen lung pentru categoriile de produse, precum si elaborarea strategiilor pentru eliminarea produselor neperformante;
  • Definirea și implementarea strategiei și planurilor categoriei, pe baza inițiativelor departamentului / companiei, a tendințelor consumatorilor și a pieței
  • Stabilirea strategiei de pricing pe gamele de produse;
  • Intocmirea si promovarea conceptului produsului : strategie de pret, plan de promovare, pozitionare in piata si in gama, servicii post vanzare;
  • Elaborarea planurilor de marketing pe perioade scurte / lungi;
  • Identificarea și executia strategiilor de stimulare a vânzărilor și a oportunităților de dezvoltare a afacerii;
  • Realizarea materialelor de comunicare si promovare (cataloage, oferte speciale, brosuri, newsletter);
  • Analiza indicatorilor specifici (vanzari, profitabilitate, etc);
  • Intocmirea rapoartelor si urmarirea coeficientilor de performanta;
  • Managementul stocului;
  • Asigurarea documentatiei si informatiilor legate de portofoliul de produse gestionat si transmiterea acestora catre contabilitate / marketing / vanzari;
  • Colaborarea cu managerul superior pentru imbunatatirea proceselor de aprovizionare si logistica.
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular