Front Desk Officer/Secretara
Omnilogic
Ilfov, Romania
8 zile în urmă

Main skills :

  • Secondary education
  • well-developed communication and relationship skills.
  • good PC knowledge (Word, Excel, Power Point, Internet);
  • English-speaking medium / intermediate level
  • attention to detail, speed, punctuality, seriousness;
  • Pleasant presence, decent and carefree attire;
  • Main responsibilities :

  • Take calls / phone calls and redirect them
  • Receive / record / distribute / send mail
  • Scheduling meetings and managing meeting rooms
  • Receive visitors - protocol activities
  • Organization of secretarial activity
  • Retrieve emails and target them to your authorized departments
  • Tracking inventory and office products, stationery, protocol
  • Inserting data into your computer
  • Managing relationships with external and domestic courier companies
  • Managing visitor access to your company by granting access cards
  • Other details :

    We are waiting your resume at the email address : claudia.beimel omnilogic.ro

    The selected candidates will be contacted to establish a meeting, in which they will receive the necessary information.

    Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular