E-Key Account Manager
L'Oréal
Bucharest Romania
3 zile în urmă

RESPONSABILITATI

  • Sub supravegherea Directorului Comercialimplementeaza strategia de brand L’Oreal Professionnel, Kerastase in clientiiKA.
  • Urmareste realizarea obiectivelor de cifra deafaceri Sell In si Sell Out ale clientilor KA
  • Creeaza parteneriate noi si sustenabileselectand brandurile relevante din portofoliu in functie de potentialulclientulului
  • Construieste si dezvolta parteneriate solideimpreuna cu clientii KA e-retailers, pentru a realiza obiectivele de cifra deafaceri si de a creste prezenta brandurilor PPD in on-line.
  • Dezvolta planuri JBP (joint business plan) cuclientii dupa analiza performantei salonului si in functie de potential
  • Negociaza vizibilitatea online, data sharing,planul promo, content dedicat, cross selling, cross sampling.
  • Defineste si implementeaza strategia Go toMarket impreuna cu echipele de marketing, supply chain, IT, sales, educatie.
  • Identifica noile trenduri in ecommerce sioportunitatile de crestere si implementeaza planuri de actiune.
  • Pregateste si prezinta propunerile de listarepentru partenerii de e-commerce , actuali si viitori.
  • Organizeaza actiuni specifice in urma colectariiinformatiilor relevante de la departamentul de marketing pentru a cresterevizibilitatea brandurilor si cifra de afaceri
  • Analizeaza si interpreteaza rapoartele de vanzariale partenerilor Ecommerce pentru a identifica punctele forte, oportunitatilesi riscurile de business, rapoartele lunare (Unitati, CR, AOV, MS etc)
  • E-vizite & imbunatatirea imaginiicalitative, E-merchandising : monitorizare constanta (pagina de brand, prezentaproduse, vizibilitate in categoria de produse etc)
  • Propune si valideaza planul promo anual pentrue-retailers
  • Construieste previziunea comerciala pe client sipe brand
  • Viziteaza, negociaza cu clientii si contribuiela dezvoltarea abilitatilor tehnice si a cunostintelor despre produse aleechipei de coafori.
  • Sustine implementarea strategiei de educatie sicomunica clientilor valorile brandurilor si beneficiile produselor
  • Dezvolta si organizeaza programul de formarepentru coaforiprin cooperarea cu echipade educatie
  • Sustine clientii in implementarea in salon aelementelor de brand L’Oreal Professionnel si Kerastase pentru parcursulclientei in salon
  • Sustine digitalizarea saloanelor prinactivitatile din social media, implementarea Motion Window, Access;
  • Analizeaza si implementeaza cei 7 pasi SalonEmotion in salon si contribuie la imbunatatirea experientei consumatorilor insalon.
  • COMPETENTE

  • Abordare dinamica si hands-onpentru atingerea excelentei in executie si alivrarii rezultatelor , dezvoltand in acelasi timp echipa
  • Abilitati de influentare
  • Abilitati excelente de comunicare
  • Rigoare accentuata si abilitati excelente deanaliza KPI
  • Monitorizarea rezultatelor si transpunerea lorin planuri JBP
  • Cunoasterea profilului de clienti sitransmiterea customer centricity
  • Abilitati de lucru in echipa
  • Abilitati de operare in Microsoft Office
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular