Production Planner
nVent
Prejmer, RO
6 zile în urmă

Denumirea postului (cod COR) : PLANIFICATOR (241255)

Departament : Business Unit 3 Productie Speciale (INDIRECT)

Scopul postului : Scopul principal al planificatorului de productie este acela de a asigura ca productia de repere speciale pentru MF Enclosures, MF Accesories, MM Accessories, Plinths si Side Panels este programata conform comenzilor primite, avand in vedere respectarea termenelor limita si a cantitatilor, pe baza disponibilitatii de capacitate.

Planificatorul de productie se ingrijeste ca toate datele introduse in sistem sa fie inregistrate in mod corect.

Pozitia in organigrama

Relatiile ierarhice :

  • Subordonare : Operations Manager Business Unit 3
  • Coordonare : N / A
  • Colaborare : analist achizitii, inginer calitate, inginer de proces, sefi de echipa, responsabil depozit, ingineri proiectanti, alti planificatori, reponsabil pentru controlul stocurilor
  • Relatii functionale (cu membrii din exteriorul organizatiei) : n / a

    Este inlocuit de : Planificator Productie Standard Business Unit 3

    Inlocuieste pe : Planificator Productie Standard Business Unit 3

    Atributiile si responsabilitatile postului :

  • Primeste de la reprezentatul Back Office, prin intermediul Mash-up-ului din ERP (M3), comenzile de proiecte speciale pentru MF Enclosures, MF Accesories, MM Accessories, Plinths si Side Panels, pentru perioada ce urmeaza a fi planificata si executa procesele si operatiunile de analiza a disponibilitatii de capacitate si de material, urmarind in egala masura atat incarcarea optima si egala a liniilor si zonelor planificate cat si atingerea cumulului de volum de produse, conform obiectivelor zilnice, saptamanale si lunare ale Business Unit-ului;
  • Tine legatura cu analistii de achizitie si, in cazul depistarii unei lipse de materie prima, planifica sau replanifica, dupa caz, comenzile de productie afectate in conformitate cu datele ce ii sunt comunicate de catre analisti, urmarind protocolul de planificare / replanificare stabilit;
  • Informeaza superiorul ierarhic (Operations Manager BU3) despre orice deviatie rezultata in urma analizei de capacitate de natura a influenta acceptarea si confirmarea planului de productie;
  • Odata analiza de disponibilitate a capacitatii si materialelor efectuata, introduce datele rezultate in sistemul ERP, sub forma unor comenzi de productie planificate pe zile, si verifica daca aceste date sunt corecte, complete si in conformitate cu planul stabilit;
  • Dupa introducerea comenzilor de productie planificate pe zile pentru produsele finite in conformitate cu planul stabilit, creeaza comenzi de fabricatie pentru semifabricatele necesare realizarii planului de productie de produse finite, avand data comenzii in concordanta cu data produsului finit astfel incat personalul responsabil cu urmarirea si respectarea planului de productie sa primeasca la timp cele necesare realizarii produsului finit;
  • Realizeaza necesarul de materie prima pentru planul de productie confirmat si il trimite catre personalul responsabil de realizarea lui - plan de productie pentru alte zone unde se asigura ca toate datele sunt in concordanta cu nevoile reale , orice modificare aparuta ulterior trimiterii planului este anuntata in timp real sau necesar de cartoane catre furnizorul extern de cartoane prin personalul responsabil;
  • Realizeaza planul de productie pentru toate zonele planificate, in concordanta cu datele planificate si se asigura ca acesta este refectat indeaproape in sistem-ul ERP astfel incat personalul din productie responsabil cu urmarirea si realizarea lui sa il poata urmari si raporta
  • Realizeaza activitati de urmarire a planului, care includ, dar nu sunt limitate la : Probleme in executia planului generate de lipsa de materie prima daca la momentul confirmarii planului, planificatorul a primit o confirmare de livrare la o data viitoare a unor repere de materie prima, acesta este reponsabil sa verifice si sa urmareasca livrarea acelor repere in termenul stabilit.
  • Daca nu se respecta termenul stabilit si confirmat initial, anunta reprezentantul din Back Office si personalul din productie afectat de aceasta lipsa, replanifica comanda in sistem-ul ERP in concordanta cu noile date avand in vedere si replanificarea comenzilor pentru semifabricatele necesare aferente comenzii in cauza;
  • Urmarirea executarii planului de productie, in toate zonele planificate, in concordanta cu datele planificate; tine legatura cu sefii de echipa din zonele planificate pentru clarificari si explicatii, in cazul observarii de deviatii si aduce in atentia superiorului ierarhic situatiile care fie pot duce la nerealizarea la timp si intocmai a planului de productie, asa cum a fost acesta realizat, fie la nerespectarea datei confirmate de livrare din fabrica a unei comenzi / grup de comenzi;
  • Urmarirea statusului raportarii planului de productie, de catre sefii de echipa sau personalul dedicat, in sistemul ERP in asa fel incat sa nu ramana comenzi blocate, afectand astfel functiile de baza ale MRP-ului (consum de material, disponibilitate magazie, alocarea materialelor, incarcarea de capacitate pe module de centre de lucru, etc);
  • Urmarirea raportarii planului de productie in linia / liniile de asamblare, de catre sefii de echipa sau personalul dedicat, in conformitate cu datele si cantitatile planificate;
  • informeaza reprezentatul Back Office despre orice deviatie si gestioneaza in colaborare cu acesta situatia in directia agreata cu reprezentatul din Back Office;
  • Se asigura ca setarile parametrilor pe reperele de care este responsabil si pe care le planifica sunt corecte in sistemul ERP si sesizeaza posibilele deviatii aparute pentru a fi corectate prin platforma TopDesk / FreshDesk urmarind astfel si solutionarea acestora de personalul caruia i-a fost atribuit ticketul pentru a asigura acuratetea datelor din sistem-ul ERP;
  • Colaboreaza cu persoana responsabila de Stock control pentru a asigura acuratetea stocurilor
  • Colaboreaza cu sefii de echipa, managerii din productie pentru realizarea si confirmarea inventarului
  • Urmareste si calculeaza indicatorii specifici (KPI) pentru performanta la livrare catre depozit a produselor planificate (IFOT In Full and On Time) si pentru termenul de livrare (Lead Time)
  • Urmareste si analizeaza performanta realizarii planului de productie prin analize zilnice, saptamanale, lunare si afiseaza datele obtinute si necesare in zonele special amenajate pentru a fi la dispozitia personalului responsabil cu urmarirea si realizarea planului de productie.
  • Urmareste si indeplineste instructiunile, cursurile de pregatire si materialele necesare a fi studiate si completate, primite in / prin platforma Workday;
  • Respecta toate regulile referitoare la sanatatea si protectia la locul de munca;
  • Isi desfasoara activitatea, în conformitate cu pregătirea şi instruirea sa, precum şi cu instrucţiunile primite din partea angajatorului, astfel încât să nu expună la pericol de accidentare sau îmbolnăvire profesională atât propria persoană, cât şi alte persoane care pot fi afectate de acţiunile sau omisiunile sale în timpul procesului de muncă.
  • Va utiliza corect masinile, aparatura, uneltele, substantele periculoase, echipamentele de transport si alte mijloace de productie precum si echipamentul individual de protectie acordat;
  • Nu va proceda la scoaterea din functiune, la modificarea, schimbarea sau inlaturarea arbitrara a dispozitivelor de securitate proprii, in special ale masinilor, aparaturii, uneltelor, instalaliilor tehnice si cladirilor, si va utiliza corect aceste dispozitive;
  • Va comunica imediat angajatorului şi / sau lucrătorilor desemnaţi orice situaţie de muncă despre care au motive întemeiate să o considere un pericol pentru securitatea şi sănătatea lucrătorilor, precum şi orice deficienţă a sistemelor de protecţie;
  • Va aduce la cunoştinţă conducătorului locului de muncă şi / sau angajatorului accidentele suferite de propria persoană;
  • Va coopera cu angajatorul şi / sau cu lucrătorii desemnaţi, pentru a face posibilă realizarea oricăror măsuri sau cerinţe dispuse de către inspectorii de muncă şi inspectorii sanitari, pentru protecţia sănătăţii şi securităţii lucrătorilor si va permite angajatorului să se asigure că mediul de muncă şi condiţiile de lucru sunt sigure şi fără riscuri pentru securitate şi sănătate, în domeniul său de activitate;
  • Isi insuseste si respecta prevederile legislaţiei din domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă şi măsurile de aplicare a acestora;
  • Respectarea cerintelor privind colectarea selectiva a deseurilor si a normelor de Protectia Mediului;
  • Cunoașterea , aplicarea si respectarea cerințelor stabilite prin procedurile și instrucțiunile Sistemului de Management Integrat Calitate Mediu.
  • Cunostinte, deprinderi, abilitati, altele (KSAO)

  • Bune cunostinte de limba engleza
  • Experienta in planificare
  • Bune abilitati de comunicare
  • Abilitatea de a planifica
  • Abilitatea de a-si organiza propria munca
  • Orientare catre rezolvarea sarcinilor
  • Conditii ale postului

    Beneficii : bonuri de masa, transport gratuit

    Program de lucru

    De la 08 : 10 la 16 : 50, de luni pana vineri

    At nVent, we connect and protect our customers with inventive electrical solutions. People are our most valuable asset. Inclusion and diversity means that we celebrate and encourage each other’s authenticity because we understand that uniqueness sparks growth.

    Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular