Supply Chain Reporting Specialist
Leroy Merlin
Supply Chain · București
4 zile în urmă

Candidatul ideal

  • Experiență 2-3 ani în raportare și analiză de date (de preferat în departamente operaționale);
  • Atenţie la detalii, răbdare şi capacitate de a lucra cu fişiere complexe, cu multe interdependenţe;
  • Foarte bune cunoștințe de Excel, Access, SQL și Power BI ( reprezintă un avantaj);
  • Spirit analitic dezvoltat;
  • Foarte bune abilităţi de organizare şi planificare;
  • Bune abilităţi de comunicare şi relaţionare;
  • Capacitate de a lucra transversal, cu diverse echipe / departamente / nivele de management;
  • Atitudine autodidactă,

  • Orientare către găsirea de soluții;
  • Cunoașterea limbii engleze la nivel conversațional.

    Descrierea jobului

    Raportare / Analiză :

  • Creează și implementează rapoarte pentru măsurarea performanţei din departamentul Supply Chain;
  • Contribuie la definirea metricilor, dashboard-urilor şi a rapoartelor de activitate, pornind de la activitatea şi obiectivele de Supply Chain;
  • Realizează şi verifică rapoarte periodice (zilnice / săptămânale / lunare) şi ad-hoc;
  • Creează şi actualizează documentaţia pentru utilizatori şi procedurile standard de operare pentru rapoarte.

    Calitatea datelor :

  • Defineşte chei de verificare a datelor extrase şi prelucrate în rapoarte;
  • Identifică problemele de calitate a datelor (erori de sistem, greşeli / schimbări de parametrizare etc) şi le semnalează către echipele responsabile;
  • Colaborează cu echipele locală și regională de ITpentru a îmbunătăți calitatea datelor din sistemele interne;
  • Efectuează reconcilieri între rapoartele departamentului Supply Chain, metricii raportați de parteneri, costuri şi facturi.

    Automatizare rapoarte :

  • Identifică constant metode de a îmbunătăţi şi simplifica fluxul de date şi modul de lucru cu ele;
  • Configurează şi gestionează baze de date care să permită generarea automată de rapoarte;
  • Optimizează performanţa query-urilor cu scopul de a creşte productivitatea departamentului;
  • Oferă echipelor expertiză tehnică în creare de rapoarte și gestionarea datelor din BI-ul intern.

    Proiecte :

  • Colaborează cu toate echipele departamentului Supply Chain şi oferă suport în măsurarea rezultatelor de proiect;
  • Participă în şedinţele de proiect pentru a înţelege obiectivele, procesele şi nevoile fiecărui proiect;
  • Se implică activ în diverse proiecte transverse;
  • Analizează cerințele de business și le transpune în rapoarte și analize.

    Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular