Lucrător comercial Logistică - IKEA Băneasa (norma 4h)
S.C. IKEA Romania S.A.
Bucuresti
3 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

DESPRE LOCUL DE MUNCĂ

În calitate de Lucrător comercial, contribui la procesul de aprovizionare* al magazinului. Trebuie să fii capabil să gândeşti şi să acţionezi eficient şi sigur, pentru a asigura o funcţionare constantă a fluxului de marfă care are ca rezultat disponibilitatea produselor potrivite pentru clienţi.

Vei realiza aceste obiective folosindu-te de cunoştinţele specifice IKEA, modul de lucru IKEA şi de experienţa colegilor tăi.

  • program de lucru : 06 : 00 - 10 : 00
  • CREŞTEM ÎMPREUNĂ

    IKEA oferă un mediu de lucru interesant şi dinamic pe o piaţă globală. Deoarece suntem lider mondial în amenajarea şi decorarea locuinţelor, îţi oferim oportunităţi excepţionale de a creşte şi a te dezvolta împreună cu noi.

    ATRIBUŢII

    Responsabilităţile tale vor include :

  • manipularea mărfurilor, ex. descărcare, transport intern în magazin, aprovizionarea stocului, ridicare marfă din depozit şi livrarea către clienţi, pregătirea comenzilor online, utilizarea echipamentului corect, în mod sigur şi eficient, pentru a minimiza daunele aduse stocului şi echipamentului.
  • colaborarea cu colegii, pentru a păstra magazinul complet aprovizionat cu mărfurile adecvate pentru deschiderea magazinului.
  • acţiunea proactivă pentru a menţine siguranţa şi securitatea pentru clienţi şi colegi, în zonele de responsabilitate.
  • colaborarea cu colegii pentru a îmbunătăţi experienţa de cumpărare a clienţilor şi pentru a genera mai multe vânzări.
  • implementarea proceselor stabilite, a metodelor de lucru şi a procedurilor, inclusiv a sistemelor şi tehnicilor IT.
  • PROFIL

    Cunoştinţele, abilităţile şi experienţa ta includ :

  • Capacitatea de a aplica și de a lua iniţiative personale.
  • Entuziasmat să lucrezi în echipă.
  • O abordare flexibilă / deschisă schimbării.
  • Bună disciplină personală.
  • Bună atenţie la detalii.
  • Capacitatea de a prioritiza și de a organiza sarcinile individuale de muncă pentru o utilizare eficientă a timpului.
  • Cunoştinţe de operare a calculatorului.
  • Capacitatea de a face lucrurile să se întâmple într-un mediu alert în domeniu comerţului cu amănuntul.
  • Capacitatea de a folosi echipament tehnic.
  • Capacitatea de a manipula marfa până la 25 kg.
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular