Incident Management Officer with German
Sales Consulting
Cluj-Napoca, Romania
18 zile în urmă

Main responsibilities :

Responds to the incidents / issues reported by Customer predominantly through Voice Interaction and also through email, chat & remote support

Identifies, investigate and diagnose the issue and take necessary action viz resolves or assigns the issue to right assignment group

Follows the incident life cycle as defined by process viz logging the incident with proper priority, categorization and documentation, performs follow up on all necessary incidents as defied in process with customer to ensure timely closure

Requirements :

German and English skills (B2-C1)

University degree (not mandatory)

Communication, adaptability, analytical skills

Technical background is a plus

Aplică
Adaugați la favorite
Eliminați de la favorite
Aplică
Email-ul meu
Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
Continuă
Formular