Helpdesk - Engleza nivel avansat
Teamland
Uricani, RO
2 zile în urmă
source : Loadjobs

Job Description : RESPONSABILITATI :

RESPONSABILITATI :

  • Oferirea de informații / soluții clienților cu privire la serviciile companiei pe email sau chat;
  • Documentarea tuturor operațiunilor din baza de date a companiei, în conformitate cu procedurile de lucru
  • Prioritizarea și gestionarea mai multor cazuri, la un moment dat;
  • Requirements :

  • Nivel avansat de limba engleză (vorbit și scris);
  • Abilitatea de a analiza o problemă și de a oferii soluții viabile;
  • Orientare eficienta catre client, precum și abilități bune de comunicare și organizare

    Bune abilități de operare PC.

    Benefits :

  • Contract individual de muncă;
  • Program de lucu flexibil în 3 ture cu 2 zile libere consecutive;
  • Sesiuni de training specializate pentru cunoașterea procedurilor de lucru;
  • Tichete de masa 300 Lei - 15 Lei / tichet;
  • Decontarea transportului, inclusiv voucher taxi;
  • Bonusuri în funcție de rezultate;
  • Beneficii medicale;
  • Mediul de lucru la standarde internationale.
  • Skills :

    Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular