Asistent comercial
Robert Bosch S.R.L.
București, București, ro
‎în urmă cu 23 ore

Job Description

  • Recepția produselor și a pieselor de schimb și încărcarea acestora în programul de gestiune
  • Procesarea datelor necesare fluxului de reparare / vânzare a pieselor de schimb în sistemul de service (ex. date contact client, date indentificare produs, expediție)
  • Întocmirea documentelor necesare reparației / vânzării de piese de schimb
  • Informarea clientului asupra stadiului în care se află comanda de reparație
  • Pregătirea expedierii produselor reparate sau a pieselor de schimb comandate
  • Întocmirea documentației de transport
  • Participarea la inventarierea periodică a stocului de service aflat în gestiune
  • Qualifications

    Ne-ar face placere sa te cunostem daca :

  • Lucrezi eficient atât în echipă cât și independent
  • Comunici într-o manieră placută cu clienții
  • Abordezi situațiile neprevăzute cu răbdare și calm
  • Ești o persoană perseverentă și atentă la detalii
  • Operezi cu ușurință calculatorul
  • Ai cunoștințe din domeniul tehnic
  • Cunoști limba engleză la un nivel mediu
  • Ai absolvit o facultate din domeniul tehnic (reprezintă un avantaj)
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular