Manager Relatii Clienti
Sales Consulting
Cluj-Napoca, Romania
1 zi în urmă

Clientul nostru este o societate specializata in acordarea de credite ipotecare, credite imobiliare, credite de consum, credite IMM, dar si leasing financiar, atat pentru persoane fizice, cat si pentru persoane juridice.

Responsabilitati :

  • Prezinta clientilor societatii oferta de credite IMO pentru persoane fizice si juridice si realizeaza actiuni specifice de promovare a produselor si de atragere de clienti noi.
  • Propune masuri si mijloace de promovare a imaginii si produselor societatii urmarind cresterea notorietatii firmei si a grupului.
  • Realizeaza sarcinile de serviciu din fisa postului în deplină legalitate şi standardul de calitate cerut de către societate.
  • Realizeaza plasamente noi in credite conform targetelor lunare si hotararilor trimestriale comunicate de conducerea executiva.
  • Respecta regulamentele interne emise de firma şi legislaţia în vigoare.
  • Promoveaza si vinde produsele companiei.
  • Identifica si contacteaza clientii potentiali.
  • Creaza, eficientizeaza, mentine si administreaza relatia cu reteaua de clienti, brokeri de credite sau alti colaboratori in toate etapele vanzarii.
  • Intocmeste rapoarte de vizitare.
  • Preia apelurile telefonice primite de la clienti sau potentiali clienti.
  • Indeplineste toate sarcinile care-i sunt transmise si utilizeaza toate mijloacele si resursele puse la dispozitie pentru realizarea contactelor necesare (intermedieri, fidelizare clienti si colaboratori, cresterea cotei de piata, cresterea portofoliului etc)
  • Intocmeste dosarele de credit ale solicitantilor cu toate componentele cerute de normele de creditare existente la nivelul societatilor din grup.
  • Verifica intrunirea conditiilor de eligibilitate, a legalitatii tranzactiei, capacitatii de rambursare a imprumutului, a imaginii, moralitatii clientului, istoricului de creditare, a existentei si calitatii garantiei.
  • Verifica existenta si valabilitatea tuturor avizelor, acordurilor, licentelor necesare functionarii legale a clientilor sau a proiectelor acestora.
  • Remite catre departamentul de analiza toate documentele corect întocmite si semnate de catre client.
  • Cerinte :

  • Cunoasterea normelor de creditare
  • Cunostinte de baza de piata, tehnici de vanzare, segmentare, pozitionare, etc.
  • Experienta in domeniul financiar-bancar
  • Capacitate foarte bună de comunicare şi relaţionare cu clienţii
  • Cunoştinţe de limba engleză
  • Cunoştinţe operare PC (Microsoft Office)
  • Abilitati de vanzare
  • Asumarea responsabilitatilor
  • Capacitate de promovare
  • Capacitate de a demonstra autonomie in sarcinile incredintate
  • Spirit de lucru in echipa
  • Toti candidatii vor fi introdusi in baza noastra de date. Doar candidatii eligibili vor fi contactati. Multumim pentru interes!
  • Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular