Ești în căutarea unui loc de muncă stabil?
Iți place să relaționezi?
Crezi că deții abilități de gestionare a situațiilor noi?
Dacă consideri că îndeplinești cerințele menționate pentru canditatul pe care îl căutam, așteptăm CV-ul dumneavoastră.
Candidatul ideal :
Studii medii / superioare finalizate;
Cunoștințe MS Office;
Cunoștințe limba engleză nivel mediu;
Abilităti de comunicare și relaționare pacient;
Persoană calmă, tolerantă, cu abilități de rezolvare a problemelor;
Persoană activă, comunicativă, amabila și eficientă;
Experiență min. 1 an în receptie / secretariat - constituie avantaj experiența în clinică sau cabinet medical;
Dorință de implicare într-un mediu de înalt profesionalism.
Descrierea jobului
Înregistrarea, programarea, informarea pacienților (internați) în vederea internării;
Răspunde de înregistrarea și informarea condiților de internare a pacientilor;
Asigură și respectă procedurile de internare;
Întâmpinarea pacienților în ziua internării, semnarea documentelor conform procedurii Biroului de Internări și conducerea acestora pe etaj;
Verificarea facturilor pacienților internați și externarea acestora;
Verificarea documentelor necesare spitalizarii în funcție de asigurarea deținută de pacient.