Asistent Manager
Lugera
Timisoara, Romania
‎în urmă cu 18 ore

Job Description :

  • Implicarea in desfasurarea activitatilor administrative ale societatii;
  • Furnizarea de suport catre managerul companiei;
  • Inregistrarea documentelor contabile;
  • Tehnoredactarea documentelor (oferte, contracte, etc.) in formatul solicitat;
  • Prelucrarea corespondentei

  • Mentinerea legaturii cu furnizorii si clientii companiei;
  • Achizitionarea serviciilor sau produselor necesare desfasurarii activitatii.

    Requirements :

  • Experienta pe un post similar reprezinta un avantaj;
  • Studii superioare (in domeniul Financiar / Contabil - reprezinta un avantaj);
  • Cunostinte MS Office (Excel, Word);
  • Cunostinte limba engleza, minimum B1.

    Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular