Project Manager, ETS
Vodafone Limited
Romania,Ilfov,Pipera
‎în urmă cu 23 ore

Scopul postului : Managerul de proiect :

Managerul de proiect :

  • are responsabilitatea livrarii solutiilor tehnice catre clientii business
  • coordoneaza proiectele in scopul de a realiza initierea, planificarea, executia si inchiderea proiectelor conform proceselor si principiilor ETS Program Management
  • planifica si livreaza solutiile TC (Total Communications) in conformitate cu solutiile tehnice aprobate, cu nevoile clientilor si contractele semnate, prin gestionarea echipelor interdepartamentale, partenerii, furnizorii şi subcontractorii
  • Responsabilitati principale :

    1. Managementul implementarii proiectelor TC

  • Coordoneaza livrarea solutiilor TC respectand constrangerile referitoare la continut, buget, timp si calitate
  • Clarifica obiectivul , continutul , bugetul, timpul si calitatea proiectului
  • Identifica si motiveaza resurse interne si externe pentru poroiect
  • Realizeaza si conduce executia proiectului conform planului
  • Coordoneaza si administreaza implementarea proiectului conform planului
  • Monitorizeaza si administreaza activitatile din proiect
  • Mentine legatura cu clientul in timpul implementarii
  • Managementul obiectivului proiectului

  • Participa in faza pre-vanzare pentru negocierea termenilor de livrare a solutiei
  • Colecteaza cerintele specifice proiectului
  • Satisface cerintele specifice in cadrul proceselor standard
  • Clarifica limitele proiectului
  • Gestioneaza cerererile de modificare, implicand si managerul de cont cand modificarile au impact comercial
  • Verifica si administreaza obiectivul proiectului si calitatea
  • Managementul timpului

  • Defineste si ordoneaza activitatile sau / si updateaza procesele de lucru pentru a se adapta cerintelor specifice proiectului
  • Estimeaza resursele si duratele si realizeaza orarul proiectului
  • Dezvolta planul proiectului si / sau procesul de livrare
  • Administreaza orarul proiectului
  • Managementul costului

  • Estimeaza costul proiectului
  • Administreaza costurile din proiect
  • Aproba platile si penalitatile
  • Managementul achizitiilor

  • Planifica achizitiile din cadrul proiectului
  • Administreaza achizitiile in cadrul proiectului
  • Administreaza relatia cu partenerii, furnizorii si contractorii
  • Managementul riscurilor

  • Identifica si evalueaza riscurile proiectului
  • Planifica raspunsul la riscuri
  • Identifica si elimina minusurile in proces pentru a adresa exceptiile si a indeplini nevoile clientului
  • Monitorizeaza si administreaza riscurile proiectului
  • Managementul procesului de comunicare

  • Identifica stakeholderii si planifica comunicarea
  • Colecteaza, transmite si stocheaza informatiile despre proiect
  • Se intalneste periodic cu clientii pentru a discuta evolutia proiectului
  • Ofera periodic informatii stakeholderilor relevanti
  • Gestioneaza asteptarile stakeholderilor
  • 2. Monitorizeaza si raporteaza performantele referitoare la roll-out TC

  • Monitorizeaza indicatorii de performanta (KPI) definiti pentru roll-out
  • Furnizeaza stakeholderilor analize si rapoarte periodice referitoare la KPIs
  • Colecteaza feedback de la stakeholderi privind evolutia KPIs
  • Propune solutii pentru imbunatirea KPIs

    3 . Contribuie la excelenta in management de proiect

  • Conduce sau / si participa la dezvoltarea tehnicilor si instrumentelor recomandate in managementul proiectului :
  • Identifica si dezvolta metodologii in managemenul proiectelor, tehnici si standarde
  • Standardizeaza si formalizeaza metodele de lucru
  • Impartaseste practici, instrumente si tehnici eficiente
  • Conduce sau / si participa la initiativele de imbunatire a proceselor :
  • Colecteaza cerintele si documenteaza impartirea procesului
  • Dezvolta si modeleaza specificatiile si modelul operational de business
  • Lucreaza cu ownerii procesului pentru a eficientiza si optimiza procesele
  • Comunica cu stakeholderii pentru pentru a obtine feedback si aprobari
  • Automatizeaza procesele de business prin asigurarea implementarilor necesare in instrumentele de lucru
  • Studiaza, evalueaza si analizeaza eficacitatea si eficienta instrumentelor si proceselor existente
  • Dezvolta strategii pentru imbunatatirea si aplicarea pe scara larga a instrumentelor si proceselor existente
  • Competente, cunostinte si experienta :

  • Competente si cunostinte de management de proiect
  • Cunostinte tehnice specifice
  • Limba engleza nivel conversational
  • Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular