INGINER CALITATE - SIBIU
Arheosib Consulting S.R.L.
Alba Iulia
3 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

Persoana va fi implicata in : dezvoltarea proceselor (analize FMEA, control plans), managementul furnizorilor dpdv calitativ, asigurarea calitatii pentru produsele de serie si mentinerea unei bune relatii cu clientii si comunicarea cu acestia privind problemele de calitate.

Cerinţe :

  • studii superioare tehnice - electromecanică
  • cunoştinţe ISO TS 16949;
  • cunoştinţe FMEA, Control plan, Raport 8D, SPC / MSA ;
  • cunostinte operare PC (MsOffice, Power Point);
  • cunostinte de limbi străine : engleză nivel mediu spre avansat; cunostintele de limba germană reprezintă un avantaj;
  • experienţă de minim 2-3 ani într-o poziţie similară, în automotive (inclusiv in comunicarea cu clientul) .
  • Descrierea jobului

    Principalele responsabilităţi :

  • raspunde de produsele atribuite din punct de vedere al managementului calitatii de la demararea proiectului si până la sfârsitul duratei de viata (inclusiv piesele de schimb din faza de "after production");
  • participa în echipa de dezvoltare proces;
  • răspunde de planificarea calitativă a proceselor (analize FMEA; Planuri de Control);
  • supervizeaza Instructiuniile de lucru; verifică şi supervizează implementarea si menţinerea lor;
  • răspunde de reclamaţii calitative, audituri proces, produs, omologări repere noi / modificari produse;
  • participa la procesul de alegere si evaluarea al furnizorilor;
  • verifica pregateste si supervizeaza omologarea PPAP furnizor;
  • verifică / aprobă planurile de verificări la recepţia materiilor prime;
  • răspunde de analiza, soluţionarea si documentarea neconformităţilor semnalate de către inspectorii de calitate producţie;
  • răspunde pentru acţiuni corective în cazul depistării unor neconformităţi calitative;
  • întocmeşte analizele statistice prevăzute în documentele sistemului de asigurare a calităţii ;
  • raspunde de efectuarea auditurilor interne proces si produs, monitorizarea şi implementarea acţiunilor corective rezultate;
  • răspunde de soluţionarea reclamaţiilor calitative din partea clienţilor;
  • are obligaţia să cunoască, să conştientizeze şi să implementeze cerinţele generale şi particulare ale clientului, pentru fiecare produs în parte ;
  • răspunde de trimiterea si monitorizarea PPAP produs către client .
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular