Specialist, Loyalty Consumer
Vodafone
Brasov, RO
6 zile în urmă

Rolul postului :

Ofera clientilor Vodafone o experienta placuta prin ton prietenos, eficienta in rezolvarea solicitarilor si prin construirea unei relatii de incredere in Vodafone si in serviciile oferite, asigurând totodata fidelitatea clienţilor persoane fizice si controland rata de renunţare la reţea.

In acest sens, angajatul va oferi suport si informatii usor de urmarit, adaptate situatiei clientului si se va asigura de cresterea utilizarii serviciilor Vodafone prin activitati de vanzare si retinere a clientilor in retea.

Job Responsibility

Responsabilități principale :

  • Lucrează cu clienţii persoane fizice care doresc sa-si rezilieze contractul cu Vodafone sau doresc o noua oferta. Aceasta presupune ca angajatul sa inteleaga poziţia clientului si sa găsească modalitatile de a păstra clientul in reţea si de a-i menţine interesul pentru Vodafone.
  • Aceasta forma de vânzare presupune ca angajatul sa compare produsele, serviciile, preturile si sa facă apel la acele motive iniţiale pentru care clientul a dorit serviciile Vodafone.

  • Are cunostinte despre caracteristicile si beneficiile pachetelor de servicii si produse Vodafone adresate clientilor persoane fizice;
  • Mentine la un nivel optim balanta intre solutiile oferite clientului si venitul generat ca urmare a actiunii de ofertare;
  • Daca nu reuseste sa păstreze clientul, da curs solicitarii initiale a acestuia si finalizeaza operand modificarile necesare in sisteme pentru a dezactiva serviciul.
  • Comunica cu toate departamentele, pentru a găsi soluţia optima de rezolvare a problemei clientului si a-i oferi cea mai buna alternativa;
  • Proceseaza reclamaţiile clientului, de o maniera profesionista si politicoasa, pentru a rezolva toate aspectele care tin de competenta sa;
  • Identifica si intelege nevoile de comunicare ale clientilor cu scopul de a propune oferte de retentie si de vanzare care se potrivesc nevoilor acestora;
  • Construieste, adapteaza si propune clientului o oferta de produse si servicii Vodafone cu scopul de a incheia cu succes procesul de retentie si / sau vanzare.
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular