R.S.M. : BIHOR ARAD SI TIMIS
SCANDIA FOOD
Arad
6 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

Profil :

  • Locat in orasul Arad reprezinta un plus;
  • Experienta minim 3 ani intr-o pozitie de RSM / ASM;
  • Domeniul in care a lucrat FMCG, domeniul food constituie avantaj;
  • Cunostinte comerciale : termeni comerciali, competente de negociere;
  • Operare PC : MS Office avansat :

  • Competente manageriale : planificare, coordonare, control al activitatii si coordonare echipa;
  • Demonstreaza puternice competente de : orientare catre client, atitudine pozitiva, de relationare si comunicare, lucru in echipa;
  • Permis auto categoria B

    Descrierea jobului

    Responsabilitatile postului

    Rol general

    Interfata dintre clienti si companie, avand rolul de coordonare,dezvoltare implementare a politicii comerciale

    ASM cu locatia in judetul Mures

    Roluri specifice :

  • Implementarea politicii de vanzari si marketing Scandia in teritoriu;
  • Imbunatatirea distributiei numerice si ponderate;
  • Realizarea obiectivelor generale si specifice lunare ,trimestriale si anuale;
  • Urmarirea incasarii in termen a soldurilor existente la clienti;
  • Coordonarea echipei din subordine,urmarirea indeplinirii obiectivelor calitative si cantitative de catre acestia;
  • Efectuarea de studii de piata;
  • Intocmeste rapoarte specifice de vanzari;
  • Implementarea politicii la nivel de executie in IKA si piata traditionala, precum si a standardelor de merchandizare;
  • Gestionarea eficienta a bugetului de marketing local;
  • Stimularea fortei de vanzari a distribuitorului;
  • Participarea si initierea de sedinte atat cu distribuitorii,cat si cu angajatii din subordine;
  • Stabileste planuri de actiune in vederea indeplinirii obiectivelor;
  • Identifica noi surse de vanzare;
  • Are relatii de colaborare cu alte departamente si in special cu urmatoarele : HR (planificare concedii odihna, pontaje), Financiar (solicita situatia soldurilor si a scrisorilor de garantie la clienti, verifica respectarea termenelor de plata ale clientilor, deconturi), Desfacere (planificare comenzi, transmitere formulare bonus distribuitori ), Transporturi (intocmire foi parcurs, asigurari auto, reparatii service), Marketing (studii piata), Contabilitate (estimat provizioane).

    Oferim :

  • Pachet salarial atractiv + beneficii, bonusuri
  • Oportunitati de dezvoltare de cariera in cadrul companiei;
  • O echipa profesionista si dinamica;
  • Sansa de a gusta din succesul unui lider de piata;
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular