Technical Monitoring Specialist
Train to Perform
Iași
1 zi în urmă
source : Infomunca

Job details - Romania

Job description - Romania

Recrutăm pentru clientul nostru, unul dintre cei mai mari furnizori independenți de soluții IT din Europa, cu o prezență de peste 40 de ani pe piața internațională, rolul de TECHNICAL MONITORING SPECIALIST Locație : IașiNr.

poziții vacante : 5Nivel de expertiză : Junior - Middle Responsabilități : - analizează și prioritizează incidentele raportate prin intermediul telefonului, e-

  • mailului sau alt canal intern de comunicare;- monitorizează și raportează incidentele și problemele ridicate. Sugerează soluții pe termen mediu și lung;
  • menține contactul cu clienții și cu celelalte părți implicate în soluționarea incidentelor;- identifică cerințele speciale din partea clienților;
  • prioritizează activitățile în funcție de impactul acestora;- actualizează înregistrările cu detaliile tuturor acțiunilor întreprinse și cu noile informații obținute;
  • oferă soluții prin telefon, e-mail sau conexiuni la distanță cu referire la incidente și solicitări, în conformitate cu parametrii stabiliți (SLA).
  • Beneficii : - posibilitatea de dezvoltare profesională în cadrul unei companii multinaționale / Acces la oportunitățile interne de dezvoltare a carierei;
  • pachet beneficii atractiv : grilă salarizare motivantă, bonusuri de performanță, tichete de masă, asigurare medicală privată;
  • programe de training specifice activității și de utilizare a instrumentelor de lucru;- mediu de lucru internațional.
  • Requirements

  • cunoștințe de limba franceză și engleză la un nivel avansat;- cunoștințe medii hardware (PC);- cunoștințe peste medie a sistemului de operare Windows -
  • accent pe Windows 7 și Windows 10;- cunoaștere peste medie a pachetului MS Office (Office 365, Share Point) și abilități de rezolvare a problemelor uzuale;
  • cunoștințe peste medie a dispozitivelor mobile și a tabletelor;- cunoștințe de operare a unui sistem ITSM de management al incidentelor;
  • noțiuni de rețelistică (LAN);- puternice abilități de comunicare și lucru în echipă;- capacitate bună de relaționare prin intermediul telefonului și în scris;
  • atitudine pozitivă orientată spre client și rezultate;- capacitate de adaptare, spirit de echipă, atenție la detalii;- abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului;
  • capacitate de a lua decizii corecte și rapide;- disponibilitate de lucru în ture de noapte. Constituie un avantaj : - cunoașterea altor limbi străine de circulație europeană -
  • nivel avansat;- experiența anterioară pe o poziție similară;- cunoștințe despre procesele ITIL;- certificate CompTIA, Microsoft MTAs or MCSAs

    Restrictions

    Required foreign languages English, French

    Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular