Angajăm secretară
New Life Imob
Constanţa, Romania
6 zile în urmă
source : MyNextJob

Agenție imobiliară, căutăm persoană pentru ocuparea postului de secretară.

Cerințe :

  • Cunoștințe de limba enegleză -nivel mediu;
  • Operare P.C -pachetul Microsoft Office : Word, Excel, PowerPoint;
  • Experiențe call-center;
  • Persoană comunicativă, activă, dinamică, flexibilă, cu inițiativă.
  • Responsabilități :

  • Activități de tip call-center;
  • Completarea, consultarea și actualizarea bazei de date cu potențiali clienți;
  • Activități cu caracter specific de secretariat (corespondență, recepționarea apelurilor telefonice, etc.).
  • Oferim salariu fix + cotă parte din încasările lunare ale agenției. Rugam aplicati la anunt cu CV.

    Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular