Analist Suport Vânzări Corporate
E.ON
Târgu-Mureş, RO
5 zile în urmă

Ce vei face

  • Gestionezi de la distanţă (email, telefonic) relația comercială cu clienții corporate şi business, pentru toate nevoile legate de serviciile şi produsele oferite de companie : servicii de furnizare duală de energie şi vânzarea de soluții energetice, de complexitate adaptată la profilul segmentului de client corporate şi business;
  • Operezi în sistemele informatice (SAP IS-U, CRM), datele clienților cu respectarea termenelor legislative şi a condiţiilor impuse de procedurile interne, generezi contractele şi actele adiţionale;
  • Asiguri suport în recuperarea creanţelor prin generarea fişei clientului privind soldurile, pregăteşti şi operarea convenţiei de eşalonare, verificarea, descărcarea corectă a plăţilor clienţilor şi intervine în efectuarea corecţiilor;
  • Completezi şi actualizezi continuu baza de date cu toate datele relevante ale clientului;
  • Comunici managerului de vânzări informații în timp util cu scopul menținerii relaţiei cu clienţii, asigurând procesul de retenție;
  • Asiguri legătura permanentă şi schimbul necesar de informații / documente cu departamentele implicate în activitatea de contractare, conform procedurilor, a legislației şi reglementărilor în vigoare;
  • Oferi suport managerilor de vânzări la orice solicitare a acestora care are ca scop dezvoltarea relaţiilor comerciale şi menținerea portofoliului de clienți;
  • Contribui la îmbunătăţirea fluxurilor, proceselor în activitatea de suport, îmbunătăţirea aspectelor legate de produsele şi serviciile oferite pentru dezvoltarea activităţii.
  • Profilul tău

  • Studii superioare finalizate;
  • Experienţă practică relevantă pentru activitatea de vânzări sau de suport vânzări;
  • Cunoaşterea legislaţiei specifice gazelor şi energiei electrice, precum şi a reglementărilor generale din domeniul eficienţei energetice reprezintă un avantaj;
  • Cunoaşterea limbii engleze constituie avantaj;
  • Cunoştinţe avansate Microsoft Office;
  • Cunoaşterea sistemelor ERP (SAP) şi CRM constituie un avantaj;
  • Abilități de comunicare;
  • Orientare către client;
  • Abilități analitice şi conceptuale bune;
  • Abilităţi de planificare şi control a activității;
  • Eficienţă în rezolvarea problemelor.
  • Ce îţi oferim

  • Pachet salarial atractiv;
  • Premiu de performanţă;
  • Tichete de masă;
  • Asigurare privată de sănătate;
  • Pensie facultativă;
  • Primă de vacanţă.
  • E.ON se angajează să asigure egalitatea de șanse și promovează în mod activ diversitatea, egalitatea și flexibilitatea.

    Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular