Revenue Assurance Specialist
Orange
Bucuresti, Romania
6 zile în urmă

Echipa Revenue Assurance tecauta!

Esti o fire analitica , iti placesa analizezi lucrurile si sa gasesti cele mai bune solutii ?

Esti atent la detalii si esti caun mic detectiv caruia ii place sauneasca piesele puzzle-ului si sa vada imaginea de ansamblu?

Stii ce inseamna billingi buckets , Vantive-ul aproape ca nu maiare taine pentru tine?

Atunci esti la locul potrivit! Parcurge detaliile rolulului de mai jos si vino sa ne cunosti!

Care sunt principaleleprovocari pentru echipa de RevenueAssurance?

  • Asigurarea ca Orange Romania taxeaza corect sicomplet pentru serviciile furnizate clientilor sai, prin monitorizarea constanta si temeinica,de la inceput la final, a fluxurilor de venituri (voce, date, etc.).
  • Asigurarea ca Orange Romania detine o intelegereprofunda a pericolelor reprezentate de expunerile curente si viitoare aleveniturilor.
  • Ce responsabilitati are un Revenue AssuranceSpecialist :

  • Analizeaza fluxurile devenituri din telecomunicatii din punctul de vedere al riscului financiar,asigurand o taxare completa si corecta a serviciilor furnizate clientilor.
  • Configureaza si actualizeazasistemele RA conform planurilor de analiza / testare.
  • Depisteaza, corecteaza, reducesi previne pierderile din venituri prin identificarea, investigarea sidiminuarea incidentelor, masurand impactul lor financiar si mentinandu-le inlimitele obiectivelor stabilite.
  • Efectueaza analize specificeale noilor produse / servicii ale Departamentului Marketing si / sau ale noilorsisteme / platforme ale Departamentului Technology, pentru a testa conformitateacu cerintele RA.
  • Pastreaza o buna cunoastere aproduselor si serviciilor pentru a putea descoperi si analiza in timp utilpotentiale riscuri de RA.
  • Verifica functionarea inparametrii corecti a sistemelor de facturare si a platformelor de taxare, lanivelul minim acceptat de erori.
  • Participarea in proiecteinterdepartamentale pentru a defini / implementa / dezvolta instrumentele de lucru anti-frauda si revenue assurance
  • Intocmeste, actualizeaza sitrimite rapoarte specifice catre superiori si catre alte departamenteinteresate
  • Ofera feed-back corect si latimp catre management sau catre alte departamente interesate asupra tuturorrezultatelor relevante ale analizelor, testarilor si monitorizarilor
  • Intocmeste rapoarte pentruactivitati, TCG Dashboard, rapoartele dereconciliere, rapoarte ad-hoc
  • Ce am vrea sa ai?

    Cunostinte profesionale :

  • Cunostinte si experienta in utilizarea Access, Excel(preferabil inclusiv Visual Basic) nivel avansat
  • Familiarizat cu prelucrarea unor baze de date
  • Cunostinte de baza despre arhitectura unei retele GSM sidespre billing sunt un plus
  • Cunostinte medii / avansate Vantive (Billings, buckets, LOCetc) + produse si servicii Orange
  • Limba engleza , nivel avansat
  • Competentespecifice :

  • Planificare si organizarea
  • Gândire analitica
  • Abilitati de comunicare
  • Abilitatea de a prioritiza, rezuma
  • Initiativa si pro-activitate
  • Orientare spre rezultate
  • Munca de echipa
  • Customer focus
  • Adaptabilitate
  • Cunostinte comerciale
  • Aplică acum Share

    Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular