Manager- Vodafone Retail
Vodafone UPLIFT
Brasov, RO
3 zile în urmă

Contract Type : Permanent

Permanent

Our purpose at Vodafone is to connect for a better future. As a Global Communications Technology company, we put the customer at the heart of everything we do.

We are forever challenging, pushing boundaries and discovering innovative ways to connect our customers with their digital societies.

We connect people, businesses, and communities across the globe to create the future. We earn customer loyalty, experiment, learn fast and get it done, together.

Join our journey as we connect for a better future. Ready?

Scopul postului :

Construieste echipe performante pe care le conduce eficient pentru a atinge obiectivele de vanzari si de satisfactie a clientilor, actionand ca un model de comportament care sa inspire valorile companiei.

Long Description

Responsabilitati principale :

Administrare, reprezentare :

  • Reprezinta Vodafone in relatiile cu autoritatile locale, clientii si partenerii, in conformitate cu valorile si standardele de etica si moralitate ale companiei, respectand dispozitiile legale si prevederile Regulamentului Intern si ale Codului de Conduita.
  • Raspunde de efectuarea operatiunilor de mercantizare conform comunicatelor comerciale si a standardului de mercantizare.
  • Verifica respectarea standardului de Look and feel , atat pentru bunurile din spatiul de vanzare, cat si pentru spatiile adiacente si adreseaza sau remediaza abaterile.
  • Este responsabil sa fie permanent in locatie documentele oficiale necesare functionarii magazinului, atat cele care trebuie expuse la loc vizibil in magazin, cat si cele necesare in cadrul controalelor de la autoritati.
  • Eficienta

  • Raspunde de gestionarea tuturor produselor din stocul magazinului, de managementul banilor incasati, precum si de toate bunurile si valorile din magazin, incluzand echipamentele IT;
  • desemneaza periodic responsabilii de gestiunea stocului si casieriei.

  • Se asigura ca toate documentele cu regim special sunt corect intocmite si evidentiate in fisele de magazie, se asigura ca toate facturile manuale sunt introduse in sistem in ziua emiterii si trimite informarea catre Departamentul Financiar.
  • Efectueaza reconcilierea zilnica intre sumele incasate si sumele predate; in cazul existentei de diferente acestea trebuie investigate si semnalate Departamentului Financiar, sau, daca situatia o impune, Departamentului de Frauda interna.

    Strategie

  • Sustine si implementeaza strategia comerciala atat cea locala, cat si cea nationala cu scopul atingerii obiectivelor de vanzari si pentru oferirea unei experiente consistente si memorabile clientului.
  • Este responsabil de atingerea obiectivelor de vanzare ale magazinului aflat in coordonare si actioneaza impreuna cu echipa pentru ca magazinul sa fie profitabil.

  • Tine evidenta zilnica a activitatii de vanzare, centralizeaza si transmite realizarile echipei catre managerul direct.
  • Long Description

    Customer experience & calitate

  • Actioneaza impreuna cu echipa conform standardului Vodafone Way of Retail cu obiectivul principal de a genera clientului o experienta peste asteptari.
  • Preia solicitarile clientilor de a discuta cu un superior si urmareste ca acestea sa primeasca un raspuns final.
  • Este responsabil pentru asigurarea resurselor si le aloca in functie de nevoile aferente proceselor de lucru si actioneaza pentru eficientizarea acestora.
  • Administreaza magazinul si coordoneaza fluxurile operationale in conformitate cu modelul de Retail, procedurile interne si reglementarile financiare.
  • Stabileste lunar programul de lucru al echipei (inclusiv concediile) respectand legislatia muncii si il adapteaza la nevoie.
  • Urmareste ca prezenta la lucru a echipei sa fie corelata cu gradul de incarcare a magazinului si desemneaza un inlocuitor pentru perioadele in care este lipseste.
  • Efectueaza pontajul zilnic si adreseaza abaterile de la program in conformitate cu Regulamentul Intern.
  • Echipa

  • Comunica si colaboreaza cu echipa de management din care face parte si cu alte departamente pentru a atinge obiectivele si a optimiza procesele si procedurile in vigoare.
  • Interactioneaza cu clientii in spatiul de vanzare pentru a promova serviciile si produsele Vodafone, ofera
  • suport pentru echipa si colecteaza feedback constant de la clienti.

  • Coordoneaza eficient echipa sa cu scopul atingerii obiectivelor magazinului
  • Competente, cunostinte si experienta :

  • Diploma universitara : obligatorie
  • Alte cursuri de pregatire si atestate reprezinta un avantaj
  • Min 3 ani experienta in domeniul vanzarilor
  • Cel putin un an de experienta in coordonarea oamenilor
  • Short Description

    Certificari tehnice / profesionale necesare :

  • Orientarea spre client; Abilitati de vanzare; Negociere,
  • Aptitudini comportamentale : Convingator / persuasiv; Inovatie / Creativitate (include atitudinea proactiva si comportamentul energic);
  • Capacitatea de a gestiona conflictele
  • Abilitati de comunicare si interrelationare la toate nivelurile
  • Atitudine pozitiva si orientata catre client
  • Integritate
  • Cunostinte specifice despre industria telecom
  • Vodafone is committed to attracting, developing and retaining the very best people by offering a motivating and inclusive workplace in which talent is truly recognised and rewarded.

    We are committed to promoting Inclusion for All with the belief that diversity plays an important role in the success of our business.

    We actively encourage everyone to consider becoming a part of our journey.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular