Teleconsilier HR( franceza )- perioada determinata
SG European Business Services
Romania
8 zile în urmă

Environment

Limba franceza - nivel avansat(B2-C1)

Contractul pentru aceasta pozitie este pentru o perioada determinata de 12 luni, cu posibilitatea de prelungire in functie de performante.

Studii superioare, preferabil in domeniul economiei / stiintelor sociale / RU etc

Cunostinte medii / avansate de specialitate si / sau experienta in domeniul RU

Buna cunoastere Microsoft Office, in special Excel

Mission

Societe Generale European Business Services (SG EBS)

Profile

Solicita asistenta de la Managerul / Coordonatorul Contact Center-ului pentru a inchide intrebarile / solicitarile offline complexe

Daca intrebarile / solicitarile nu pot fi rezolvate la nivelul sau, le transmite la nivel superior, la persoanele abilitate.

Gestioneaza intrebarile / solicitarile primite

Primeste intrebari / solicitari (prin telefon sau e-mail ) pe teme de resurse umane de la salariatii si reprezentantii de resurse umane ai clientilor interni

Inregistreaza toate intrebarile / solicitarilein sistemul ERM, in vederea urmaririi si referintelor viitoare

Analizeaza si clasifica intrebarile / solicitarile primite, pentru a stabilidaca pot fi gestionate de Contact Center sau daca necesita transmiterea la nivelul superior

Directioneaza clientii interni catre optiuni de self-service (de exemplu : procese si politici existente pe Portal), si ii asista cu indicatii, daca este nevoie

Solutioneaza intrebarile / solicitarile din aria sa de activitate, fie online , fie offline , efectuand in mod eficient si eficace cautari in baza de cunostinte, in conformitate cu politicile definite si SLA-uri

Solicita asistenta de la Managerul / Coordonatorul Contact Center-ului pentru a inchide intrebarile / solicitarile offline complexe

1. Gestioneaza tichetele legate de activitatile desfasurate

Asigura documentatia corespunzatoare si actualizarea tuturor tichetelor gestionate in aplicatia ERM

Urmareste tichetele escaladate, daca este cazul, pentru a asigura rezolvarea lor

2. Sustine gestiunea bazei de cunostinte si imbunatatirea continua

Isi impartaseste cunostintele si ii sprijina pe colegi sa-si indeplineasca sarcinile zilnice

Identifica si sustine implementarea initiativelor de imbunatatire continua a performantei sale sau a proceselor, procedurilor si instrumentelor de gestiune a datelor / recrutare / formare profesionala

Aplică
Aplică
Email-ul meu
Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
Continuă
Formular