Business Account Manager, Acquisition - Oradea
Vodafone Romania
Romania
9 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

Competente, cunostinte si experienta :

  • 2 ani experienta in achizitie de conturi in vanzari directe (FMCG, servicii - de preferat IT&C)
  • 1-2 ani experienta in vanzari directe B2B
  • Permis de conducere categoria B
  • Absolvent studii superioare
  • Scopul postului :

  • Gestionarea unei relatii tip win-win cu clientii - companii medii si mari - din regiunea desemnata, cu scopul de a creste vanzarile Vodafone pe segmentul serviciilor mobile si fixe si profitabilitatea generata de acestea.
  • Dobandirea cotei de piata prin atingerea obiectivelor de vanzari, sustinuta de asigurarea unei experiente bazata pe incredere si parteneriat.
  • Dezvoltarea relatiilor cu potentali clienti noi - medii si mari - in vederea maririi bazei de clienti ficsi si a cresterii volumelor de vanzari.
  • Responsabilitati principale :

    1. Achizitia noilor clienti :

  • Achizitie clienti noi (non Vodafone), pe segmentul serviciilor mobile si fixe
  • Monitorizarea activitatii competitiei si tendintele pietei, in vederea sustinerii cresterii continue a pozitiei Vodafone ca Total Communication Provider
  • Construirea unei relatii puternice cu clientii in vederea vanzarii produselor mobile si fixe Vodafone si a cresterii satisfactiei clientului
  • 2. Dezvoltarea clientilor :

  • Vanzarea solutiilor de afaceri potrivite conditiilor de piata si obiectivelor companiei, prin abordare de vanzare consultativa si proactiva
  • Cresterea profitabilitatii clientilor prin angajamente pe termen lung in cadrul segmentului deservit
  • Identificarea oportunitatilor de business prin invatarea si intelegerea nevoilor clientilor
  • Asigurarea dezvoltarii celor mai bune solutii pentru clienti, prin coordonarea eficienta a resurselor interne
  • Dezvoltarea de noi perspective prin folosirea de informatii obtinute printr-o varietate de surse
  • 3. Sustinerea Vodafone :

  • Intarirea pozitionarii Vodafone pe piata ca Total Communication Provider
  • Cunoasterea excelenta a produselor si serviciilor companiei, business management, a propunerilor financiare, produselor, serviciilor si portofoliilor competitorilor directi
  • Abilitatea de a dezvolta un caz solid contra competitorilor bazat pe produsele si serviciile Vodafone, pe valoarea serviciilor, politica de pret si diferentiatorii Vodafone
  • Consolidarea unei pozitii personale in fata clientilor si reprezentarea unei imagini high-tech si inovatoare a companiei
  • 4. Raportare :

  • Actualizarea permanenta, respectand standardele de calitate a informatiilor din Sales Force Automation
  • Crearea unui plan de business pentru fiecare cont / client din lista de conturi medii si mari
  • Printr-o raportare corecta si continua, sa ajute la planificarea strategiei de produse, preturi si servicii
  • Imbunatatirea cotei de piata in regiunea alocata, in vederea dezvoltarii afacerii
  • Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular