ASISTENT/A MANAGER PENTRU LOCATIA DIN SANNICOLAU MARE
SC LUSOLESTE SRL
Romania
34 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

Candidata ideala este o persoana cu abilitati foarte bune de :

  • comunicare, organizare, dinamica, cu initiativa proprie, promptitudine, munca in echipa si cunostiinte si / sau experienta in departament de administrare / management / achizitii, constituie avantaj.
  • Cunostiinte excelente calculator (office (Word, Excel, Outlook) si Internet).
  • Contabilitate (facturare, calcul)
  • Carnet de conducere B pentru deplasari Sannicolau Mare-Timisoara
  • Descriere job :

  • Trimitere / primire emailuri; contactare traducatori prin email / telefon; distribuire comenzi de traducere in functie de volum, dificultate text si urgenta.
  • Preluare / distribuire traduceri / finalizare comanda finala pentru clienti persoane fizice si / sau juridice; supralegalizare documente la institutiilor corespunzatoare;
  • organizare foldere comenzi de lucru, facturare, etc.
  • Verificare stoc necesar birou; intocmire contracte cu traducatori autorizati / colaboratori in vederea dezvoltarii retelei de furnizori, etc.
  • Relatii comunicare / rezolvare diverse situatii clientii persoane juridice.
  • BENEFICII :
  • Birou propriu
  • Masina
  • salariu avantajos
  • consultanta si training gratuit
  • Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular