Post Disbursement Officer- perioada determinata 6 luni
CVing S.R.L.
Bucuresti
15 zile în urmă

Descopera ING Bank

ING Bank Romania functioneaza ca o banca universala, servind toate categoriile de clienti prin cele trei divizii specializate : Wholesale Banking, Mid Corporate si Retail Banking.

Infiintat de oameni cu aspiratii inalte si spirit vizionar, ING continua sa atraga oameni de acelasi calibru : oameni cu initiativa, optimism si deschidere fata de schimbare.

Inainte de a fi o banca, suntem o companie care se defineste prin viziunea, valorile si echipa sa. Vino alaturi de noi!

Ce vei face in acest rol? Iata responsabilitatile :

  • Analizeaza si raspunde solicitarilor clientilor dupa acordarea creditelor;
  • Modificare structura imprumutati;
  • Modificari financiare ale creditelor acordate;
  • Modificari aduse colateralelor creditelor acordate;
  • Generarea actelor aditionale aferente modificarilor;
  • Intocmirea acordurilor bancare aferente colateralelor;
  • Intocmirea documentelor necesare acordarii despagubirilor aferente colateralelor;
  • Asigura furnizarea raspunsurilor cererilor clientilor in cazul oricaror altor solicitari aferente creditelor cu ipoteca / ipotecare, inclusiv in cazul creditelor Prima Casa conform cerintelor de business;
  • Instructarea modificarilor aprobate conform procedurilor in vigoare;
  • Monitorizeaza primirea documentelor originale in baza carora s-a acordat creditul;
  • Gestioneaza procesul de radiere ipoteca;
  • Respecta termenele de raspuns si normele de lucru stabilite si comunicate;
  • Ofera suport pe e-mail sau telefonic fortei de vanzari şi tuturor departamentelor implicate, pe probleme legate de operatiunile de credit dupa acordarea acestuia (in conformitate cu responsabilitatile descrise mai sus, precum si pentru alte procese viitoare).
  • Care este profilul pe care il cautam?

  • Studii superioare finalizate (preferabil Studii Economice);
  • Minimum 1 an experienta in operatiuni bancare, administrarea creditelor, gestionarea politelor de asigurari locuinta, plati, contabilitate;
  • Microsoft Office (Excel, Access, Visio, Word), Internet, E-mail;
  • Pozitiv, organizat, flexibil, creativ, profesionist si cu atitudine cooperanta;
  • Focus pe atingerea rezutatelor si spirit analitic;
  • Bune cunostinte de limba engleza.
  • Aplică
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular