System Administrator
ALTEN
Bucureşti, Romania
8 zile în urmă

Job Responsibilities :

  • Performing IMAC (Installation, Move, Add, Change) business
  • Performing maintenance activities (Desktops, notebooks, printers, telephony devices, etc.)
  • Performing 1st level activities in direct contact with the customer
  • Interaction with customer to escalate trouble tickets and restore service as quickly as possible
  • Documentation of IMAC and maintenance activities in the appropriate tools
  • Provide software updates
  • Technical Requirements :

  • Organizational skills, teamwork skills, analytical thinking
  • Very confident appearance in customer contact
  • Basic technical understanding
  • Customer oriented behavior
  • Good communication skills
  • Ability to prioritize and organize work to meet agreed upon deadlines and work with others to achieve team goals
  • At least average knowledge of English language in spoken and written form
  • Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular