Problem Solving Executive - Cluj Napoca
Orange Romania
Romania
8 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

Educatie si Experienta :

student sau absolvent de studii superioare

Cunostinte Profesionale :

limba engleza - fluent (scris / vorbit)

MS Office

Cunostiinte de Vantive, Jupiter

Competente Specifice :

persoana comunicativa si capabila sa lucreze intr-o echipa dinamica, cu o gandire analitica, orientata pe rigurozitate si gasirea de solutii, intr-

un timp scurt si sub presiunea termenelor limita

orientarea spre client, initiativa si proactivitatea

capacitatea de diagnoza si propunere de solutii

Descrierea jobului

Obiectivul postului : Preluarea reclamatiilor si sugestiilor venite de la clienti si oferirea unui raspuns in timp optim

Responsabilitati :

rezolvarea reclamatiilor primite de la clienti

redactarea raspunsurilor scrise si trimiterea lor catre clienti

comunicarea cu celelalte departamente implicate in vederea solutionarii reclamatiilor

identificarea posibilelor situatii perturbative si propunerea de solutii de rezolvare

efectuarea de modificari in profilul clientilor

oferirea de asistenta pentru colegii din front line

Aplică
Adaugați la favorite
Eliminați de la favorite
Aplică
Email-ul meu
Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
Continuă
Formular