Advisor, Sales Support Retail - Partener
Vodafone Limited
Romania,Bucuresti
38 zile în urmă

In rolul de Advisor Sales Support vei asigura suport tehnic, procedural si informational in procesul de vanzare, canalelor de vanzare (Dealeri Retail, Dealeri Prepaid, Parteneri GBM, Vodafone Stores, Vodafone Franchise, Telesales).

Ce vei face in rolul de Advisor, Sales Support ?

  • Oferi informatii, intr-o maniera profesionista, eficienta si politicoasa catre agentii de vanzari, despre promotii, produse, servicii, preturi, conditii de livrare, conditiile contractuale,procese, proceduri si aplicatiile utilizate de catre acestia;
  • Te informezi cu privire la modificarile ce apar in procedurile si aplicatii folosite de echipa Sales Support sau de catre agentii de vanzari din canalele client (Dealeri Retail, Dealeri Prepaid, Parteneri GBM, Vodafone Stores, Vodafone Franchise, Telesales);
  • Incurajezi si educi agentii de vanzari sa utilizeze, ori de cate ori este necesar, metodele de self service, acolo unde acestea pot oferi solutii la situatiile semnalate;
  • ex : IVR, USSD, info.vodafone.ro, Dealer Portal, portalul partenerilor, StoreIntranet, COPSIntranet, vodafone.ro sau comunicatele & procedurile existente;
  • La cererea agentilor de vanzari, oferi informatii cu privire la statusul orderelor / propunerilor de activare sau resemnare in sistemele de ordering darsi statusul solicitarilor trimise prin canalele agreate de suport (web forms, email, ServiceDesk, etc);
  • In urma feedback-ului colectat de la agentii de vanzari,iti informezi proactiv superiorii in scopul imbunatatirii calitatii serviciilor furnizate de catre echipa Sales Support.
  • Raspunzi la apelurile venite pe cozile de support vanzari (ex : *200, #2726, #4246, #2728), solutionand solicitarile agentilor de vanzari in functie de temele de lucru si procedurile si procesele in vigoare.
  • Raspunzi solicitarilor primite prin e-mail pe adresele de suport (SalesSupport Mailbox, suport.parteneriGBM Mailbox, VF StoreHelp Mailbox) sau prin alte sisteme de suport alternativ pus la dispozitia agentilor de vanzare (ex FormManager, CRM, chat, forum, etc) in functie de temele de lucru si procedurile si procesele in vigoare;
  • Evaluezi si investighezi dealer complaint-urile escalate de catre clientii Vodafone pentru agentii de vanzarii din canalele de vanzare, respectand procedura in vigoare;
  • Identifici corect cererile agentilor si codezi interactiunile corect si conform procedurilor in vigoare;
  • Ajuti agentii de vanzari sa identifice cauzele problemelor cu care se confrunta, sa adopte masuri practice si sa gaseasca solutiile potrivite;
  • Informezi la timp canalele de vazare (Dealeri Retail, Dealeri Prepaid, Parteneri GBM, Vodafone Stores, Telesales) cu privire la evenimente comerciale, modificari in proceduri sau procese, aspecte care tin de functionarea unor aplicatii / sisteme;
  • Oferi feedback pentru evenimente de natura comerciala care vor avea loc ( lansări de produse / servicii sau promoţii) pentru a sustine atingerea obiectivelor de vanzări;
  • Ofera feedback pentru procesele de natura operationala si pentru procedurile de lucru ale echipei catre managerul / team leader-ul coordinator

    Ce cautam la urmatorul Advisor, Sales Suport?

  • 1-2 ani experienta de preferat in vanzari, lucrul cu clientii
  • Liceul Absolvit ( Facultatea terminata reprezinta avantaj)
  • Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala
  • Bune abilitati de lucru cu calculatorul : Word, Excel, Power Point, e-mail
  • Atitudine pozitiva si orientata catre client
  • Cunostiinte generale despre GSM si Internet
  • Aplică
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunt de acord cu termenii de confidențialitate și termenii de la Nevovo și suntem de acord să primim alerte relevante pentru posturile de e-mail. (anulați oricând) Vezi aici
    Continuă
    Formular