SOFER cu atributii administrative
SC Amanet Gold Services SRL
Romania
7 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

  • permis de conducere categoria B, experienta minim 2 ani;
  • buna cunoastere a traficului din Bucuresti;
  • seriozitate, corectitudine si punctualitate;
  • capacitate de organizare, spirit de echipa;
  • atentie la detalii;
  • aspect fizic si tinuta ingrijite.
  • Responsabilitati :

  • efectueaza deplasari preponderent in Municipul Bucuresti si periodic in Municipiul Alexandria;
  • achizitioneaza si distribuie necesarul pentru punctele de lucru si sediul Societatii (papetarie si alte tipuri de consumabile);
  • indeplineste anumite sarcini administrative la cererea superiorilor ierarhici (depune / ridica documente / colete la / de la punctele de lucru ale Societatii si diverse institutii ale Statului)
  • pastreaza confidentialitatea datelor si informatiilor specifice activitatii desfasurate.
  • Beneficii :

  • pachet salarial atractiv;
  • majorari salariale periodice;
  • tichete de masa;
  • prime acordate cu ocazia sarbatorilor;
  • autoturism de serviciu;
  • telefon mobil;
  • oportunitati de promovare;
  • mediu de lucru placut, alaturi de o echipa tanara si profesionista.
  • Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular