Front Office Assistant
MEDIA MARKET HUMAN RESOURCES
Romania
24 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

CERINTELE POSTULUI :

  • Absolvent studii medii / superioare;
  • Experienta minim 1 an post similar (departament administrativ);
  • Cunostinte de limba engleza nivel mediu-avansat;
  • Cunostinte operare PC : Ms Office, internet.
  • Candidatul ideal trebuie sa aiba foarte bune abilitati de comunicare, atent la detalii, organizat, capabil sa rezolve eficient sarcinile de serviciu.

    SARCINI SI ATRIBUTII :

  • Intampinarea, inregistrarea si indrumarea vizitatorilor pentru rezolvarea motivelor aferente vizitei;
  • Gestionare corespondenta (primita / trimisa) si distribuirea acesteia catre departamentele companiei;
  • Arhivare documente (scanare, tehnoredactare, indosariere);
  • Raspunde de realizarea necesarului de birotica si de aprovizionarea conform nevoilor;
  • Mentinerea legaturii cu furnizorii de servicii si cu diverse institutii cu care compania colaboreaza;
  • Alte activitati specifice postului administrativ.
  • BENEFICII :

  • Salariul fix NET lunar este de 2000 RON.
  • In perioada de proba salariul fix NET este de 1800 RON.
  • Se ofera bonuri de masa, al 13-lea salariu, abonament servicii medicale.
  • Program de lucru : L-V : 09 : 00-17 : 30 (30 de minute pauza de masa) .
  • Angajarea are loc pe baza de contract individual de munca perioada nedeterminata.
  • Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular