Technical Support Engineer
Jobber
Bucureşti, Romania
5 zile în urmă
source : Jobber

Offer technical expertize over the telephone and providing impecable service for user tickets in the organization according to protocol and methodologies set within the organization, as part of a broader dedicated support team.

Service to phone calls or frontal tickets received at the site.Solving service tickets, documentation thereof in the system and escalating to other colleagues as needed.

Follow-up on tickets requiring further care.Maintaining contact with a variety of customers and reporting on their ticket status.

Working in accordance with level of service required (SLA).

Providing polite, service-oriented response to customers and colleagues.

Team-work according to the call center protocols.Reporting to the team leader on out-of-spec issues or system malfunctions.

Aplică
Adaugați la favorite
Eliminați de la favorite
Aplică
Email-ul meu
Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
Continuă
Formular