TEHNIC DE SERVICIU CLIENTI
Catenon
Bucharest, Romania
30 zile în urmă

Functions

  • Identificarea si rezolvarea problemelor tehnice pe care clientii le intampina in folosirea produselor Allied Telesyn si in rezolvarea lor prin intermediul asistentei prin telefon, via email sau prin conectare remote.
  • Requirements

  • Abilitati de comunicare, capacitate de organizare, atentie la detalii
  • Dinamism, rezistenta la stres

    Cunostinte de lucru sub mediu Windows si / sau Linux

    Buna intelegere a mediului IT si a serviciilor de asistenta

    Cunostinte de baza in domeniul retelisticii

    Certificari in domeniu, ex : CCNA, MCSE, constituie avantaj

    Limba spaniola - fluent

    Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular