Key Account Coordinator with Romanan and Hungarian
Arche Consulting Solutions Sp. z o.o.
Romania
22 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

  • experience in customer service, order management or logistics,
  • fluent knowledge of Romanian and English,
  • fluent knowledge of Hungarian will be an asset,
  • experience in working with ERP systems,
  • customer-oriented approach and excellent work organization,
  • willingness to relocate to Katowice, Poland.
  • Responsibilities :

  • taking care of daily contact with business clients regarding their orders, documents, sales issues,
  • cooperation with the procurement department to ensure a proper logistics process,
  • working with internal ERP system to provide a clear flow of data and orders,
  • solving queries if they arise,
  • maintenance or building of a customer-company relationship.
  • Benefits :

  • private medical care,
  • training package,
  • sport's card,
  • the full process of onboarding,
  • possibilities of promotion in the company's structures.
  • Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular