Coordonator Customer Care
BRD
Pitesti
11 zile în urmă

Environment

Este responsabil cu implementarea, monitorizarea siadaptarea permananta a strategiei bancii in ceea ce priveste programul customer care referitor la interactiunea cu clientii, la nivelul retelei de unitati din cadrulRegiunii arondate.

Mission

Responsabilitati principale

1. Este responsabil cu implementarea si adaptarea permanenta a programului customer care la nivelul Regiunii, in concordanta cu strategia generala a Bancii, asigurand conditiile pentru punerea eficienta in aplicare a acestuia, pentru cresterea nivelului de satisfactie a clientilor si maximizarea rezultatelor .

2. Contribuie la elaborarea strategiei locale a programului customer care si urmareste aplicarea acestuia in reteaua de unitati din cadrul Regiunii coordonate :

  • este responsabil cu implementarea, adaptarea permanenta si monitorizarea acestuia prin deplasarea in unitatile din cadrul Regiunii ;
  • ofera suport in cunoasterea, intelegerea si punerea in practica a programului customer care : organizeaza workshopuri, sesiuni de formare ,participa impreuna cu acestia la intalnirile cu echipele aflate in coordonaresi efectueaza vizite suport in agentii ;
  • este responsabil pentru evolutia indicatorilor specifici customer care la nivel de Regiune ;
  • defineste impreuna cu Directorul Regional Retail si Customer Care Area Manager planul de masuri / actiuni pentru imbunatatirea interactiunii cu clientii si implicit a indicatorilor specifici programului customer care ;
  • evalueaza modul de implementare a programului customer care in unitatile din cadrul Regiunii dar si a planului de actiune stabilit, prin intermediul vizitelor de follow-up ;
  • se asigura de sustenabilitatea programului customer care in unitatile din cadrul Regiunii prin monitorizarea permanenta a evolutiei indicatorilor aferenti si adaptarea programului la cerintele clientilor;
  • asigura promovarea si utilizarea corecta a instrumentelor programului customer care si a indicatorilor aferenti la nivel de Regiune;
  • Coordoneaza activitatea de tratare a reclamatiilor la nivel de Regiune fiind si Corespondentul Calitate la nivel de Regiune
  • 3. Dezvolta prin training si mentoring abilitatile de coordonare echipa in vederea atingerii indicatorilor specifici programului customer care

    4. Monitorizeaza, ofera sprijin si feedback fortei de vanzare pentru indeplinirea obiectivelor programului customer

    5. Acorda feed-back catre :

  • Directia Customer Care privind desfasurarea si evolutia programului in Regiunea coordonata; intocmeste centralizat si in termen rapoarte privind activitatea de implementare si follow-up;
  • Echipa de management a Regiunii privind evolutia indicatorilor specifici customer care, concluziile obtinute in urma vizitelor de follow-
  • up, planul de actiune pentru cresterea rezultatelor, etc.

    6. Initiaza propuneri de dezvoltare a proiectelor locale, instrumente, solutii necesare imbunatatirii implementarii , dezvoltarii si mentinerii sustenabilitatii programului customer care in ceea ce priveste interactiunea cu clientii (indiferent de canalul de distributie utilizat in relatia cu clientii).

    7. Identifica disfunctionalitati (feedback salariati si / sau feedback / reclamatii de la clienti ), face propuneri pentru imbunatatirea calitatii serviciilor, produselor, proceselor generale ale Bancii, sub coordonarea conducerii Regiunii.

    Profile

    Cunostinte si experienta :

  • Orientare catre client
  • Cunostinte financiar bancar
  • Intelegerea mediului economic si de afaceri
  • Abilitati de rezolvare a problemelor si capacitate de decizie
  • Abilitati de comunicare si relationare
  • Abilitati de prezentare
  • Buna cunoastere si utilizare a aplicatiilor informatice (Microsoft Office, etc)
  • Aplică
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular