VIP Retention and Operations Account Manager
Sparkware
Bucharest, Romania
6 zile în urmă

Description

  • Gain knowledge in all regulatory requirements and processes;
  • Communicate with players (phone calls, emails etc..) in order to achieve required regulatory information;
  • Initiate and execute a retention plan and ongoing promotions for VIPs;
  • Analyse and optimize the CRM activity;
  • Maintain personal relationships with VIP players;
  • Provide support for VIP players, answering all complaints and issues;
  • Support B2B partners requests;
  • Requirements

  • Very high level of English (reading, writing and speaking) must;
  • Analytical ability- must;
  • Experience in retention / CRM - must;
  • Experience in Excel must;
  • Experience in the gaming industry and / or VIP retention - an advantage;
  • Excellent interpersonal skills;
  • Ability to Multi-task in order to achieve targets and meet deadlines;
  • Problem solving ability;
  • Creativity;
  • Independent working;
  • Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular