OPERATOR CALL CENTER VANZARI
Centrul de Cercetare a Opiniilor Clientilor CBOK S.R.L.
Romania
10 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

  • Să te poți adapta ușor diferitelor tipologii de clienți cu care vei intra în contact pentru o comunicare eficientă și corectă de ambele părți;
  • Atentie la detalii, bune aptitudini de comunicare, capacitatea de a lucra in echipa, empatie, atentie distributiva;
  • Să ai spirit de echipă;
  • Să ai, cel puțin, studii medii.

    Rezistență la stres.

    Experienta anterioara in call center / relatii cu clientii nu este o conditie obligatorie, dar reprezinta un avantaj

    RESPONSABILITĂȚI :

  • Contactarea telefonică a clienților, cu scopul de a promova, a convinge și a vinde produse și servicii;
  • Oferirea de informații relevante și corecte despre produsele și serviciile promovate;
  • Lansarea și confirmarea comenzilor
  • Oferim contract permanent de muncă, plus un sistem de bonusare generos in functie de performanta

    Se lucrează DOAR program full-time, de luni până joi, de la 08 : 30 la 17 : 00 , Vineri 08 : 30-14 : 30 (cu weekend liber).

    BENEFICII :

  • condiții stabile de angajare
  • oportunitatea de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica
  • oportunitatea de dezvoltare pe plan profesional
  • mediu de lucru placut
  • posibilitatea de a dobândi o experiență valoroasă în comunicarea cu clientul
  • competiții pentru care se oferă diverse premii
  • TRAINING
  • Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular