Specialist Back Office - Per. Determinata
BCR
București, Romania
25 zile în urmă

Descriere

Titlu postSpecialist Back Office - Per. DeterminataLocaţieBucurestiNume organizaţieCentrala DBOAAC Dept. Conturi si Popriri Ech.

Administrare Conturi Corporate si Operatiuni PFDescriere departament

Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania, incluzand operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, pensiilor private si a bancilor de locuinte.

BCR este cel mai valoros grup financiar din Romania dupa numarul de clienti si increderea pe care acestia ne-o acorda. Varietatea produselor si a serviciilor oferite de catre BCR clientilor sai, se reflecta in diversitatea si complexitatea oportunitatilor de cariera pe care le poti regasi aici.

In industria financiara din Romania, BCR creeaza si promoveaza standarde in ariile de expertiza bancara si, in acelasi timp, este o scoala de banking pentru tinere talente.

Banca Comerciala Romana (BCR), member of Erste Group, is the largest financial group in Romania. It covers universal bank operations (retail, corporate & investment banking, treasury and capital markets), as well as leasing companies, private pension plans, savings and home-

financing institutions. Judging by the number of clients and by the trust bestowed by customers, BCR is the most valuable financial group in Romania.

The variety of products and services offered to clients is represented by the diversity and complexity of career opportunities that can be found within the company.

For the Romanian financial industry, BCR is a pillar, for it establishes and promotes the standards of the banking and finance areas of expertise.

Moreover, BCR is a school of banking for young talents.

Rolul tau :

  • Asiguri desfasurarea activitatilor de back office cu privire procesul de deschidere / administrare clienti / conturi.
  • Ce vei face :

  • Procesezi / validezi instructiunile primite prin intermediul aplicatiilor dedicate cu care se lucreaza in cadrul echipei.
  • Procesezi (introduci date) / validezi in sistem operatiunile repartizate de coordonator.
  • Efectuezi operatiuni de administrare si arhivare documente conform procedurilor in baza carora isi desfasoara activitatea.
  • Asiguri verificarea documentatiei, conform reglementarilor interne, pentru deschideri / modificari de clienti corporate (CIC in sistem), deschiderile / inchiderile de conturi curente pentru clientii corporate, precum si pentru adaugarea / modificarea / expirarea persoanelor autorizate pe cont si produsele / serviciile atasate acestuia pentru clientii corporate.
  • Reflecti in sistem, pe baza documentatiei primite, modificarile de comisioane si modificarea parametrilor aplicabili contului / produselor si serviciilor atasate.
  • Procesezi in timp util si cu acuratete instructiunile primite privind :
  • a)deschiderea / inchiderea altor categorii de conturi de pasiv aferente clientilor corporate si de trezorerie
  • b)operatiuni legate de setarea relatiilor intre clienti, redeschideri conturi curente, setare servicii de electronic banking, precum si alte operatiuni de pasiv
  • c)setarea si captarea semnaturilor atipice in aplicatia Regisnet
  • d)operatiuni legate de clientii de grup in aplicatia RICOS si in Sibcor V2
  • Efectuezi transferuri de sume din conturile interne ale bancii in conturile clientilor persoane fizice, ca urmare a desfasurarii campaniilor de promovare a serviciilor bancare.
  • Parametrizezi facilitatile oferite clientilor ca urmare a contractelor / protocoalelor incheiate de catre banca cu diversi parteneri de afaceri sau la solicitarea unitatilor teritoriale / altor entitati din administratia centrala.
  • Efectuezi consultari in aplicatia RECOM-online, la solicitarea clientului sau pentru verificarea drepturilor de reprezentare.
  • Scanezi si arhivezi electronic documentatia de deschidere cont / modificari persoane autorizate.
  • Migrezi in sistem clienti intre liniile de afaceri / intre unitati.
  • Profilul tau :

  • Studii superioare economice / juridice / tehnice sau de alta specialitate si cursuri de perfectionare in domeniul economic sau medii economice / alta specialitate si cursuri de perfectionare in domeniul economic
  • Vechime minima in activitate 6 luni din care 6 luni in institutii financiar-bancare
  • Cunoasterea reglementarile legale in domeniul bancar (norme, instructiuni, regulamente specifice sferei proprii de activitate)
  • Cunoasterea procedurilor privind cunoasterea clientelei, procedurile de lucru, fluxurile operationale specifice activitatii
  • Cunoasterea reglementarilor juridice in vigoare specifice domeniului de activitate
  • Detalii suplimentare

    Pentru a aplica, acceseaza urmatorul link : https : / / recrutare.bcr.ro / OA HTML / IrcVisitor.jsp?L RO

    Nr. de deplasăriLucru la domiciliu

    Aplică
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular